W książce Autorzy mawiają klasyczna kompozycję narzędzi promocji, a więc reklamę, public relations, promocję sprzedaży, merchandising, opakowanie, sprzedaż osobistą, marketing bezpośredni, sponsoring oraz imprezy...czytaj dalej
Znakomity, pełen erudycji, klasyczny podręcznik dotyczący finansów publicznych w gospodarce rynkowej. Książka składa się z czterech części. Część pierwsza przedstawia operacje publicznymi zasobami pieniężnymi...czytaj dalej
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa jest procesem skoncentrowanym na takim kreowaniu rzeczywistości gospodarczej, aby finansowy obraz przedsiębiorstwa, stanowiący podstawę jego wyceny przez rynki kapitałowe...czytaj dalej
Wydanie drugie. Autor ujmuje problematykę zarządzania zasobami ludzkimi w kontekście strategii firmy, jej struktury i kultury organizacyjnej oraz uwarunkowań zewnętrznych....czytaj dalej
Poradnik pozwala biegle opanować w mowie i piśmie język rosyjski z zakresu szeroko rozumianej działalności handlowej. Zawiera on teksty dotyczące różnych transakcji handlowych i przedstawia korespondencję odnoszącą...czytaj dalej
We współczesnym otoczeniu firmy muszą na bieżąco rozpoznawać i szybko reagować na pojawiające się nowe wyzwania, niespodziewane wydarzenia, różne zagrożenia. Ogromne znaczenie ma to wówczas, gdy coś dzieje...czytaj dalej
Drugie wydanie książki "Strategia organizacji: w poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjne"j zawiera nowatorskie ujęcie problematyki strategii firmy, integrując dorobek praktyki i wielu dyscyplin...czytaj dalej
Konieczność ciągłego zwiększania efektywności pracy sprawia, że działanie zespołów pracowniczych cieszy się dużym zainteresowaniem. W książce pokazano zasady organizacji i funkcjonowania zespołu pracowniczego...czytaj dalej