ZACHOWANIA NABYWCÓW NA RYNKU DÓBR I USŁUG KULTURY

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje:istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury; podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury; system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury; różne uwarunkowania (psychologiczne, społeczne i marketingowe) zachowań nabywców na rynku dóbr i usług kultury; etapy procesu podejmowania decyzji przy zakupie dóbr i usług kultury; typologię konsumentów dóbr i usług kultury; kierunki zmian w zachowaniach nabywców dóbr i usług kultury.

Informacje dodatkowe o ZACHOWANIA NABYWCÓW NA RYNKU DÓBR I USŁUG KULTURY:

Wydawnictwo: PWE
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788320817539
Liczba stron: 172

więcej

Kup książkę ZACHOWANIA NABYWCÓW NA RYNKU DÓBR I USŁUG KULTURY

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

ZACHOWANIA NABYWCÓW NA RYNKU DÓBR I USŁUG KULTURY - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy