ZACHOWANIA NABYWCÓW NA RYNKU DÓBR I USŁUG KULTURY

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje:istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury; podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury; system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury; różne uwarunkowania (psychologiczne, społeczne i marketingowe) zachowań nabywców na rynku dóbr i usług kultury; etapy procesu podejmowania decyzji przy zakupie dóbr i usług kultury; typologię konsumentów dóbr i usług kultury; kierunki zmian w zachowaniach nabywców dóbr i usług kultury.

Informacje dodatkowe o ZACHOWANIA NABYWCÓW NA RYNKU DÓBR I USŁUG KULTURY:

Wydawnictwo: PWE
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788320817539
Liczba stron: 172

więcej

Kup książkę ZACHOWANIA NABYWCÓW NA RYNKU DÓBR I USŁUG KULTURY

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

ZACHOWANIA NABYWCÓW NA RYNKU DÓBR I USŁUG KULTURY - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Suplementy siostry Flory
Stanisław Syc
Suplementy siostry Flory
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Szczerbata śmierć
Arkady Saulski
Szczerbata śmierć
Bez litości
Michał Larek
Bez litości
Z okruchów nadziei
Anna Siedlecka
Z okruchów nadziei
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy