Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje:istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury; podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury; system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury; różne uwarunkowania (psychologiczne, społeczne i marketingowe) zachowań nabywców na rynku dóbr i usług kultury; etapy procesu podejmowania decyzji przy zakupie dóbr i usług kultury; typologię konsumentów dóbr i usług kultury; kierunki zmian w zachowaniach nabywców dóbr i usług kultury.
Informacje dodatkowe o ZACHOWANIA NABYWCÓW NA RYNKU DÓBR I USŁUG KULTURY:
Wydawnictwo: PWE
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN:
9788320817539
Liczba stron: 172
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,