Jest to drugie, poprawione wydanie poszukiwanej książki, pokazującej prostą, wszędzie możliwą do zastosowania, metodę negocjowania sporów prywatnych i zawodowych, czyli jak nie dać się podejść i jednocześnie...czytaj dalej
W przemianach zachodzących we współczesnej gospodarce światowej szczególnie ważną rolę odgrywają korporacje transnarodowe (KTN), będące grupą przedsiębiorstw największych i najbardziej ekspansywnych międzynarodowo...czytaj dalej
Jest to już piąte, zmienione i rozszerzone wydanie poszukiwanego podręcznika akademickiego poświęconego zagadnieniom turystyki krajowej i międzynarodowej. Autor przedstawia w nim definicję turystyki i jej podział...czytaj dalej
Tematem tej książki są partnerskie relacje w środowisku biznesu, dzięki którym sprzedawca tworzy nową wartość (korzyść) dla klientów, dostawców, inwestorów oraz swoich pracowników. Przedstawione w niej koncepcje...czytaj dalej
Celem tej pracy, skierowanej do studentów i praktyków gospodarczych, jest przedstawienie dystrybucji jako jednego z instrumentów marketingu. Zostały w niej opisane podstawowe zagadnienia związane z organizacją...czytaj dalej
Podręcznik całościowo prezentuje funkcjonowanie przedsiębiorstw działających w różnych formach organizacyjnych i mających odmienne struktury własności kapitału. Autor szczegółowo omówił: istotę przedsiębiorstwa...czytaj dalej
Makroekonomia jest najczęściej używanym podręcznikiem na pierwszych latach studiów ekonomicznych w większości polskich uczelni. W nowym, zaktualizowanym wydaniu: - przedstawiono w przystępny sposób podstawową...czytaj dalej
Negocjacjami lub mediacjami każdy z nas zajmuje się na co dzień. Odbywają się one w życiu prywatnym, w biznesie (na szczeblu krajowym i międzynarodowym), w stosunkach międzypaństwowych. Za każdym razem mają...czytaj dalej