Niezawodne sposoby pozyskiwania klientów i odnoszenia sukcesów w działalności gospodarczej * Opracuj skuteczne metody marketingowe * Zdobądź i zatrzymaj grono lojalnych klientów * Zaprojektuj odpowiednie materiały promocyjneProwadzenie własnej działalności gospodarczej to ciągła walka o klienta. Jak sprawić, by klienci spośród setek firm wybrali właśnie naszą i wracali do niej z kolejnym zleceniami? Jak opracować strategię marketingową odpowiednią dla naszej firmy? Co zrobić, by klienci polecali nas innym klientom? Te i dziesiątki innych pytań zadaje sobie każdy, kto zdecydował się działać na własną rękę. Sytuacja, w której to właśnie klienci zabiegają o wykonawcę, a nie odwrotnie, wydaje się abstrakcyjna. Doprowadzenie do niej wymaga pewnej wiedzy, ale jest jak najbardziej możliwe."Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi" to poradnik dla samodzielnych przedsiębiorców. Przydatne rady znajdą tu wszyscy właściciele małych firm. Przedstawia sprawdzone sposoby pozyskiwania klientów i utrzymywania klientów oraz skuteczne metody promowania produktów i usług. Czytając ją dowiesz się, jak w najlepszy sposób zdobyć ogromną ilość zamówień. Sprawisz, aby klienci decydowali się korzystać z twojej oferty, ponieważ polecą im ją osoby, z których zdaniem się liczą. Niezależnie od tego, czy jesteś "wolnym strzelcem" projektującym witryny WWW, producentem mebli czy też niezależnym doradcą, po przeczytaniu tej książki zmienisz swoje podejście do marketingu i prowadzenia swojej firmy. * Wybór profilu firmy i kierunku jej rozwoju * Budowanie wizerunku firmy * Opracowanie kampanii marketingowej dostosowanej do potrzeb firmy * Przygotowanie odpowiednich materiałów promocyjnych * Nawiązywanie kontaktów biznesowych * Tworzenie notek prasowych, artykułów i ogłoszeń * Sztuka prowadzenia prezentacji * Wykorzystywanie materiałów multimedialnych do promocji firmy * Budowanie grupy lojalnych klientówPrzeczytaj tą książkę i przygotuj się na sukces rynkowy.
Informacje dodatkowe o Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-7361-886-4
Liczba stron: 544
Sprawdzam ceny dla ciebie ...