Calimeromarketing

Ocena: 0 (0 głosów)
Calimeromarketing to książka napisana specjalnie dla setek tysięcy małych przedsiębiorców, osób prowadzących jednoosobową działalność gospodaczą i ?wolnych strzelców?. Przedsiębiorców, którzy każdego dnia muszą konkurować z większymi kolegami i którzy muszą sobie radzić we wszystkich aspektach przedsiębiorczego życia, będąc jednocześnie pozostawieni sami sobie. Karen Romme w ciągu dwunastu lat prowadzenia trzech różnych przedsiębiorstw rozwijała swoją wizję marketingu. Poprzez książkę Calimeromarketing chce pokazać małym przedsiębiorcom, jak silna jest ich pozycja w starciu z ich większymi konkurentami.Książka ta sprawi, że wyzbędziesz się skromności odczuwanej przez małych przedsiębiorców. Jest też ona praktycznym podręcznikiem do rozwoju własnej strategii marketingowej. Strategii, która bazuje na osobistych mocnych stronach, przy których ewentualne budżetowe słabości nie stanowią żadnego ograniczenia. Nie jest ważne, czy jesteś mały i chcesz stać się duży, czy tak jak ja, świadomie wybierasz, że zostaniesz mały.Jako przedsiębiorca musisz nie tylko być profesjonalistą w swoim fachu, ale też mieć szeroką wiedzę ogólną. O wielu sprawach musisz wiedzieć na tyle dużo, by móc podejmować decyzje odpowiednie dla swojej firmy. Dlatego też, w tej książce nie znajdziesz teoretycznych rozpraw o planach strategicznych, znajdziesz w niej natomiast podstawy i możliwości pewnej filozofii marketingowej powstałej z wiedzy i doświadczeń, którymi dzielili się ze mną inni (mali) przedsiębiorcy. Ich i moje doświadczenia razem stworzyły pogląd na to, jakie korzyści marketingowe mają mali przedsiębiorcy w porównaniu z dużymi firmami.Calimeromarketing jest napisany na przykładzie małego przedsiębiorcy i pokazuje, że będąc energicznym i kreatywnym można z czasem w dziedzinie marketingu zajść całkiem daleko. Bądź więc gotowy na zaskakujące rezultaty i pełen ufności czekaj na walkę z ?dużymi chłopcami?.

Informacje dodatkowe o Calimeromarketing:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 9788388970535
Liczba stron: 168

więcej

Kup książkę Calimeromarketing

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Calimeromarketing - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy