Calimeromarketing

Ocena: 0 (0 głosów)
Calimeromarketing to książka napisana specjalnie dla setek tysięcy małych przedsiębiorców, osób prowadzących jednoosobową działalność gospodaczą i ?wolnych strzelców?. Przedsiębiorców, którzy każdego dnia muszą konkurować z większymi kolegami i którzy muszą sobie radzić we wszystkich aspektach przedsiębiorczego życia, będąc jednocześnie pozostawieni sami sobie. Karen Romme w ciągu dwunastu lat prowadzenia trzech różnych przedsiębiorstw rozwijała swoją wizję marketingu. Poprzez książkę Calimeromarketing chce pokazać małym przedsiębiorcom, jak silna jest ich pozycja w starciu z ich większymi konkurentami.Książka ta sprawi, że wyzbędziesz się skromności odczuwanej przez małych przedsiębiorców. Jest też ona praktycznym podręcznikiem do rozwoju własnej strategii marketingowej. Strategii, która bazuje na osobistych mocnych stronach, przy których ewentualne budżetowe słabości nie stanowią żadnego ograniczenia. Nie jest ważne, czy jesteś mały i chcesz stać się duży, czy tak jak ja, świadomie wybierasz, że zostaniesz mały.Jako przedsiębiorca musisz nie tylko być profesjonalistą w swoim fachu, ale też mieć szeroką wiedzę ogólną. O wielu sprawach musisz wiedzieć na tyle dużo, by móc podejmować decyzje odpowiednie dla swojej firmy. Dlatego też, w tej książce nie znajdziesz teoretycznych rozpraw o planach strategicznych, znajdziesz w niej natomiast podstawy i możliwości pewnej filozofii marketingowej powstałej z wiedzy i doświadczeń, którymi dzielili się ze mną inni (mali) przedsiębiorcy. Ich i moje doświadczenia razem stworzyły pogląd na to, jakie korzyści marketingowe mają mali przedsiębiorcy w porównaniu z dużymi firmami.Calimeromarketing jest napisany na przykładzie małego przedsiębiorcy i pokazuje, że będąc energicznym i kreatywnym można z czasem w dziedzinie marketingu zajść całkiem daleko. Bądź więc gotowy na zaskakujące rezultaty i pełen ufności czekaj na walkę z ?dużymi chłopcami?.

Informacje dodatkowe o Calimeromarketing:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 9788388970535
Liczba stron: 168

więcej

Kup książkę Calimeromarketing

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Calimeromarketing - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy