Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych

Ocena: 0 (0 głosów)
* Magiczna całość z prostych słów: jak zbudować nieodparty przekaz perswazyjny * Inżynieria emocji: jak wywoływać u ludzi pożądane emocje * Dodatek specjalny: raport o reklamie wykorzystującej bodźce podprogowePodważaj wszystkie tezy przedstawione w tej książce. Na każdym kroku sprawdzaj, czy autorzy mają rację i czy ich metody przekonywania wydają się przekonujące także Tobie. Sprawdź również, jakie techniki perswazji działają na Ciebie. Co na tym zyskasz? Po pierwsze, doświadczysz, co dzieje się w umyśle osoby, którą ktoś do czegoś przekonuje. Po drugie, zrozumiesz, dlaczego jedne techniki są skuteczne i niewykrywalne, a inne to tanie triki, które łatwo przejrzeć. I po trzecie wreszcie, będziesz mógł wybrać metody przekonywania, które zechcesz opanować i wykorzystać.Czy możesz skutecznie przekonywać ludzi, stosując techniki, w które nie wierzysz? A czy zastosowałbyś czyjeś rady, gdybyś ich wcześniej nie sprawdził? No właśnie... i dlatego ta książka nie jest typowym przewodnikiem z gotowymi poradami na każdą okazję. Ta książka to trening Twoich umiejętności perswazji. Przetestuj na sobie: * jak napisać skuteczną ofertę handlową w mailingu i na stronach WWW, * jak zbudować przekonujące hasło reklamowe z wykorzystaniem najnowszych technik wywierania wpływu i perswazji (NLP i YAN System), * jak ofiara perswazji reaguje na różne techniki manipulacji stosowane w tekstach marketingowych, * jak stworzyć komunikat, który odbiorca zaszufladkuje w głowie tak, jak tego chcesz, * jak kształtować opinię innych ludzi za pomocą słowa pisanego, * jak podsuwać innym motywy do działania, * jak mówić jedno, by przekazywać drugie, * jakie słowa wzbudzają czujność.

Informacje dodatkowe o Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0428-6
Liczba stron: 192

więcej

Kup książkę Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy