Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka

Ocena: 0 (0 głosów)
Bez precyzyjnego określenia kompetencji wymaganych na poszczególnych stanowiskach nie można opracować dobrych planów zatrudnienia, właściwie prowadzić rekrutacji i doboru kadr ani prawidłowo ustalać wysokości wynagrodzeń dla pracowników. Nie sposób też profesjonalnie kierować ich rozwojem zawodowym ani prowadzić racjonalnej polityki awansowej. Dlatego też wiedza o zarządzaniu kompetencjami i umiejętności w tym zakresie mają ogromne znaczenie dla efektywności systemu zarządzania zasobami ludzkimi, a nawet można uznać, że stanowią jego podstawę.

Informacje dodatkowe o Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka:

Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7484-006-4
Liczba stron: 300

więcej

Kup książkę Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka - opinie o książce

Inne książki autora
Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji
Oleksyn Tadeusz0
Okładka ksiązki - Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji

Książka łączy cechy profesjonalnej monografii i podręcznika. Skierowana jest raczej do osób już zaawansowanych w problematyce ZZL niż do początkujących...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy