Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka

Ocena: 0 (0 głosów)
Bez precyzyjnego określenia kompetencji wymaganych na poszczególnych stanowiskach nie można opracować dobrych planów zatrudnienia, właściwie prowadzić rekrutacji i doboru kadr ani prawidłowo ustalać wysokości wynagrodzeń dla pracowników. Nie sposób też profesjonalnie kierować ich rozwojem zawodowym ani prowadzić racjonalnej polityki awansowej. Dlatego też wiedza o zarządzaniu kompetencjami i umiejętności w tym zakresie mają ogromne znaczenie dla efektywności systemu zarządzania zasobami ludzkimi, a nawet można uznać, że stanowią jego podstawę.

Informacje dodatkowe o Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka:

Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7484-006-4
Liczba stron: 300

więcej

Kup książkę Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka - opinie o książce

Inne książki autora
Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji
Oleksyn Tadeusz0
Okładka ksiązki - Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji

Książka łączy cechy profesjonalnej monografii i podręcznika. Skierowana jest raczej do osób już zaawansowanych w problematyce ZZL niż do początkujących...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Alfabet polifoniczny
Tomasz Jastrun
Alfabet polifoniczny
Cienie dawnych grzechów
Mieczysław Gorzka ; Michał Śmielak
Cienie dawnych grzechów
Megamonstrum
David Walliams
Megamonstrum
Gra o serce
Katarzyna Białkowska
Gra o serce
Morderstwo z malinką na deser
Monika B. Janowska
Morderstwo z malinką na deser
Sekrety domu Bille
Agnieszka Janiszewska
Sekrety domu Bille
Witajcie w Chudegnatach
Katarzyna Wasilkowska
Witajcie w Chudegnatach
Najmniejszy słoń świata
Maciej Szymanowicz
Najmniejszy słoń świata
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy