Potężny oręż w walce o sukces Jeśli: masz otwarty umysł nie boisz się sukcesu dążysz do stałego rozwoju sukces jest Twój Słowo wstępne Roberta Allena -- autora Jednominutowego milionera Wydawało Ci się, że nie ma skutecznej recepty na osiągnięcie sukcesu? A jednak istnieje coś takiego -- nie tylko recepta, ale i konkretna strategia, w dodatku przetestowana w praktyce. Nie daj się zwieść poradnikom zapewniającym, że szybko i bez wysiłku zdobędziesz majątek oraz uznanie. To, co doprowadzi Cię do upragnionego celu, to nie magiczne sztuczki, ale solidny i usystematyzowany program. Takie właśnie metody działania wywindowały na sam szczyt największych gigantów współczesnego biznesu. Udało im się osiągnąć wszystko, a zaczynali od zupełnych podstaw. Te same techniki będą służyły również Tobie. Być może Twoim celem jest otwarcie lub rozwój własnego biznesu. Może pragniesz zdobyć klientów lub wymarzoną pracę albo znacząco poprawić swoje rezultaty i przyciągać do siebie najlepszych pracowników. To, czego potrzebujesz, to narzędzie posiadające potężną siłę, a jednocześnie na tyle elastyczne, by dostosować się do Twoich potrzeb i oczekiwań. Pamiętaj, nic nie jest dziełem przypadku. Wokół znajduje się natomiast mnóstwo możliwości, które łatwo przeoczyć. Zadaniem tej książki jest wskazanie szans, które na Ciebie czekają. Pomoże Ci ona również okiełznać Twoje nieskoordynowane dążenie do sukcesu i pchnąć je na usystematyzowany tor ku pewnej wygranej. Ze wsparciem wewnętrznego szefa Sprawdź, co zapewni Ci sukces, a co go tylko odstraszy. Dopracuj i rozwiń swoją koncepcję idealnego wyniku. Podejmij wyzwania stawiane przez bogactwo i sukces. Dowiedz się, kiedy warto powiedzieć "pass". Wyjdź poza przeciętność i utarte schematy. "Znaczący przełom w literaturze biznesowej… Prawdziwe arcydzieło polecane każdemu, kto zastanawia się, dlaczego wcześniej pewnych spraw po prostu nie dostrzegał. To jest niezwykłe!" dr Joe Vitale
Informacje dodatkowe o Jedenasty element. Klucz do sukcesu w biznesie:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
978-83-246-1084-6
Liczba stron: 256
Sprawdzam ceny dla ciebie ...