Koncepcja zarządzania wiedzą zaprezentowana w niniejszej książce wyrasta z badań i obserwacji najlepszych praktyk stosowanych przez liderów zarządzania wiedzą na świecie. To modelowe podejście zostało również pozytywnie zwery?kowane na reprezentatywnej grupie przedsiębiorstw w Polsce. Z recenzji Marka Pankowskiego, Prezesa Zarządu F5 Konsulting Sp. z o.o.:W epoce postindustrialnej wiedza staje się kluczowym zasobem i czynnikiem produkcji, decydującym o powodzeniu przedsiębiorstw w realizacji ich celów biznesowych. Racjonalny i sprawny proces zarządzania wiedzą jest głównym wyznacznikiem osiągania przewagi strategicznej nad innymi uczestnikami gry ekonomicznej.Otrzymujecie zatem Państwo do rąk książkę będącą niezwykle cennym i jednocześnie brakującym ogniwem, łączącym teorię zarządzania wiedzą z możliwościami jej zastosowania w praktycznej działalności podmiotów gospodarczych oraz innych instytucji.
Informacje dodatkowe o Zarządzanie wiedzą Koncepcja i narzędzia:
Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
9788372516947
Liczba stron: 222
Sprawdzam ceny dla ciebie ...