Jak zbudować silną markę od podstaw

Ocena: 0 (0 głosów)
Jak zaistnieć w umysłach klientów?Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania. To efekt dobrego pomysłu, umiejętnie wprowadzonego w życie. Dlatego wielu polskich przedsiębiorców wygrywa z dużo większymi konkurentami z zagranicy. Jeśli wierzysz -- albo chcesz uwierzyć -- że "Polak potrafi", to ta książka jest dla Ciebie. * Jak uczynić polską markę marką europejską? * Jak walczyć z markami sieci handlowych? * Silne marki w Polsce i na świecieMarka rodzi się, gdy zaczyna istnieć w umysłach kupujących. Aby do tego doszło, markę trzeba stworzyć: nadać jej tożsamość, zasygnalizować jej odmienność, pokazać kupującym korzyści, powiększać jej siłę rozsądnie dobranym marketingiem i ciągle komunikować się z jej odbiorcami. Silne marki z polskim rodowodem -- jak Atlas, Tyskie, Łaciate, Reserved, TVN czy RMF FM -- pokazują, że rynek nagradza tych, którzy uprawiają solidny marketing. Autor, dzieląc się doświadczeniem swoim, a także menedżerów i właścicieli wielu polskich firm, omawia na prawdziwych przykładach budowanie silnej marki: * polskie firmy tworzące prawdziwie europejskie marki; * korzyści dla kupującego: korzyści emocjonalne i funkcjonalne; * marka a etykieta marketingowa; * strategie wspierania marki; * konkurowanie z markami sieci handlowych; * metody komunikacji z odbiorcami marki; * cykl życia marki.

Informacje dodatkowe o Jak zbudować silną markę od podstaw:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0299-2
Liczba stron: 96

więcej

Kup książkę Jak zbudować silną markę od podstaw

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Jak zbudować silną markę od podstaw - opinie o książce

Inne książki autora
Reklama wydanie II zmienione
Jacek Kall0
Okładka ksiązki - Reklama wydanie II zmienione

Jest to nowe zmienione i rozszerzone wydanie popularnej książki poświęconej zagadnieniom reklamy. Autor wyjaśnia w niej, czym jest i jak działa reklama...

Reklama
Jacek Kall0
Okładka ksiązki - Reklama

Autor wyjaśnia czym jest i jak działa reklama, uczy jak przygotować strategię reklamy, pomaga wykorzystać media w reklamie oraz opisuje metody pomiaru skuteczności reklamy....

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy