Jak zaistnieć w umysłach klientów?Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania. To efekt dobrego pomysłu, umiejętnie wprowadzonego w życie. Dlatego wielu polskich przedsiębiorców wygrywa z dużo większymi konkurentami z zagranicy. Jeśli wierzysz -- albo chcesz uwierzyć -- że "Polak potrafi", to ta książka jest dla Ciebie. * Jak uczynić polską markę marką europejską? * Jak walczyć z markami sieci handlowych? * Silne marki w Polsce i na świecieMarka rodzi się, gdy zaczyna istnieć w umysłach kupujących. Aby do tego doszło, markę trzeba stworzyć: nadać jej tożsamość, zasygnalizować jej odmienność, pokazać kupującym korzyści, powiększać jej siłę rozsądnie dobranym marketingiem i ciągle komunikować się z jej odbiorcami. Silne marki z polskim rodowodem -- jak Atlas, Tyskie, Łaciate, Reserved, TVN czy RMF FM -- pokazują, że rynek nagradza tych, którzy uprawiają solidny marketing. Autor, dzieląc się doświadczeniem swoim, a także menedżerów i właścicieli wielu polskich firm, omawia na prawdziwych przykładach budowanie silnej marki: * polskie firmy tworzące prawdziwie europejskie marki; * korzyści dla kupującego: korzyści emocjonalne i funkcjonalne; * marka a etykieta marketingowa; * strategie wspierania marki; * konkurowanie z markami sieci handlowych; * metody komunikacji z odbiorcami marki; * cykl życia marki.
Informacje dodatkowe o Jak zbudować silną markę od podstaw:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-246-0299-2
Liczba stron: 96
Sprawdzam ceny dla ciebie ...