Książka zawiera najnowsze informacje o jednej z najważniejszych koncepcji w biznesie � pozycjonowaniu. Jack Trout aktualizuje i wzbogaca koncepcję, o której po raz pierwszy napisał w 1969 roku. Ostatecznym polem bitwy dla marketingu jest umysł i im lepiej zrozumiesz, jak on działa, tym lepiej zrozumiesz, na czym polega pozycjonowanie. Książka podzielona jest na trzy części.Część pierwsza przedstawia nowe informacje na temat umysłu i jego działania. Dowiesz się z niej pięciu najważniejszych elementów mentalnych procesu pozycjonowania. Część druga przedstawia �repozycjonowanie� jako antidotum na zmiany. Sześć studiów przypadku to prezentacja najważniejszych zagadnień w repozycjonowaniu. Część trzecia pokazuje �sztuczki rynkowe�, których Jack Trout nauczył się w ciągu 25 lat swojej pracy. Poznasz sześć pułapek pozycjonowania, dowiesz się jaka siła tkwi w dobrej nazwie produktu, jaką role w pozycjonowaniu odgrywa PR, co dają badania rynkowe oraz jak ważni są odpowiedni ludzie �na pokładzie�.Przeczytaj koniecznie. Nowe pozycjonowanie jest ostatnim słowem w dziedzinie �pozycjonowania�. Jeśli go nie wysłuchasz, pozostaniesz sam na placu boju.
Informacje dodatkowe o Nowe pozycjonowanie:
Wydawnictwo: IFC PRESS
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-918243-4-9
Liczba stron: 191
Sprawdzam ceny dla ciebie ...