Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211202 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

27 MARCA 2018
Media Economics Economic Issues in the Media Theory and practice
Dorota Marquardt Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

In general, when we think about media, and especially mass media, we seldom associate them with economy. Meanwhile, the freedom of communication is closely related to the fi nancing sources. The Americans... czytaj dalej

26 MARCA 2018
Wywiad z liderem. Wizerunek lidera w osiemdziesięciu (80) indywidualnych wywiadach pogłębionych
Angelica Pegani Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Autorka jako cel pracy postawiła sobie odpowiedź na następujące pytania: Jak komunikują się liderzy o­ różnych narodowościach? Czym jest kultura oraz komunikacja międzykulturowa? Czy występują konflikty w­... czytaj dalej

15 MARCA 2018
Specyfika zarządzania zasobami ludzkimi po fuzjach i przejęciach przedsiębiorstw . Wyniki badań
Magdalena Stuss Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Fuzje i przejęcia są złożonymi przedsięwzięciami opartymi na precyzyjnej koordynacji zróżnicowanych działań ekonomicznych, prawnych, technicznych i społecznych. Czynnikiem sukcesu podjętej inicjatywy... czytaj dalej

26 LUTEGO 2018
Zarządzanie relacjami międzyorganizacyjnymi
Olesiński Zbigniew Wydawnictwo: C.H.Beck

Znaczenie sieci relacji międzyorganizacyjnych we współczesnej gospodarce Decydujące znaczenie dla rozwoju gospodarczego społeczeństw ma sposób kształtowania ładu politycznego, gospodarczego... czytaj dalej

Badania jakościowe metody i zastosowania
Kaczmarek Mirosława, Olejnik Iwona, Springer Agnieszka Wydawnictwo: CeDeWu

Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy menedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają... czytaj dalej

Kompetencje pracownicze w organizacji uczącej się: Metody doskonalenia i rozwoju
Jabłoński Marek Wydawnictwo: C.H.Beck

Jak rozwijać kompetencje pracowników? Kompetencje pracownicze są obecnie jednym z głównych czynników warunkujących uzyskanie przewagi konkurencyjnej zarówno na rynku krajowym, jak... czytaj dalej

Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem
Blaik Piotr, Bruska Anna, Kauf Sabina, Matwiejczuk Rafał Wydawnictwo: PWE

Obecnie rośnie świadomość korzyści związanych z kompleksowym i odpowiednim wkomponowaniem logistyki w strukturę i mechanizm zarządzania przedsiębiorstwem oraz w proces współdziałania jego partnerów... czytaj dalej

Zarządzanie innowacjami
Bessant John, Tidd Joe Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Jaki jest przepis na sukces przedsiębiorstwa? Jak osiągnąć znakomite wyniki? Odpowiedź tkwi w magicznym słowie "innowacja". To przedsiębiorstwa podążające z duchem czasu zostawiają konkurencję w tyle. Skuteczne... czytaj dalej

Zarządzanie informacją na rynku globalnym
Malara Zbigniew, Rzęchowski Jerzy Wydawnictwo: C.H.Beck

Nadmiar informacji oraz wynikający stąd chaos informacyjny wymagają wprowadzania w organizacjach odpowiednich systemów zarządzania informacją i wiążą się z przymusem odpowiedniego jej poszukiwania, gromadzenia... czytaj dalej

Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Mullin Roddy, Williams Alison Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują, na czym polega marketing terenowy oraz jak i kiedy można go stosować. Omawiają także... czytaj dalej