Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 203975 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

26 MARCA 2018
Wywiad z liderem. Wizerunek lidera w osiemdziesięciu (80) indywidualnych wywiadach pogłębionych
Angelica Pegani Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Autorka jako cel pracy postawiła sobie odpowiedź na następujące pytania: Jak komunikują się liderzy o­ różnych narodowościach? Czym jest kultura oraz komunikacja międzykulturowa? Czy występują konflikty w­... czytaj dalej

15 MARCA 2018
Specyfika zarządzania zasobami ludzkimi po fuzjach i przejęciach przedsiębiorstw . Wyniki badań
Magdalena Stuss Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Fuzje i przejęcia są złożonymi przedsięwzięciami opartymi na precyzyjnej koordynacji zróżnicowanych działań ekonomicznych, prawnych, technicznych i społecznych. Czynnikiem sukcesu podjętej inicjatywy... czytaj dalej

26 LUTEGO 2018
Zarządzanie relacjami międzyorganizacyjnymi
Olesiński Zbigniew Wydawnictwo: C.H.Beck

Znaczenie sieci relacji międzyorganizacyjnych we współczesnej gospodarce Decydujące znaczenie dla rozwoju gospodarczego społeczeństw ma sposób kształtowania ładu politycznego, gospodarczego... czytaj dalej

Badania jakościowe metody i zastosowania
Kaczmarek Mirosława, Olejnik Iwona, Springer Agnieszka Wydawnictwo: CeDeWu

Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy menedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają... czytaj dalej

Zarządzanie informacją na rynku globalnym
Malara Zbigniew, Rzęchowski Jerzy Wydawnictwo: C.H.Beck

Nadmiar informacji oraz wynikający stąd chaos informacyjny wymagają wprowadzania w organizacjach odpowiednich systemów zarządzania informacją i wiążą się z przymusem odpowiedniego jej poszukiwania, gromadzenia... czytaj dalej

Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem
Blaik Piotr, Bruska Anna, Kauf Sabina, Matwiejczuk Rafał Wydawnictwo: PWE

Obecnie rośnie świadomość korzyści związanych z kompleksowym i odpowiednim wkomponowaniem logistyki w strukturę i mechanizm zarządzania przedsiębiorstwem oraz w proces współdziałania jego partnerów... czytaj dalej

Kompetencje pracownicze w organizacji uczącej się: Metody doskonalenia i rozwoju
Jabłoński Marek Wydawnictwo: C.H.Beck

Jak rozwijać kompetencje pracowników? Kompetencje pracownicze są obecnie jednym z głównych czynników warunkujących uzyskanie przewagi konkurencyjnej zarówno na rynku krajowym, jak... czytaj dalej

Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Mullin Roddy, Williams Alison Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują, na czym polega marketing terenowy oraz jak i kiedy można go stosować. Omawiają także... czytaj dalej

Zarządzanie marketingiem
Knecht Zdzisław Wydawnictwo: C.H.Beck

Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem... czytaj dalej

Zasoby ludzkie w organizacji
Leśniewski Michał Adam, Morawska Sylwia Wydawnictwo: CeDeWu

Książka stanowi swoiste kompendium wiedzy o zasobach ludzkich. Holistyczny charakter książki jest koncepcją umożliwiającą racjonalnie spojrzeć na rozwój pracowników. Modele zasobów ludzkich... czytaj dalej