Jaki jest przepis na sukces przedsiębiorstwa? Jak osiągnąć znakomite wyniki? Odpowiedź tkwi w magicznym słowie "innowacja".
To przedsiębiorstwa podążające z duchem czasu zostawiają konkurencję w tyle. Skuteczne wdrożenie innowacji wymaga jednak ponadprzeciętnej wiedzy, wieloaspektowego zarządzania przedsiębiorstwem, umiejętności korzystania z różnych metod oraz otwartości na niekonwencjonalne sposoby rozwiązywania problemów.
Autorzy książki, cenieni brytyjscy naukowcy, prowadzą czytelnika przez wyzwania związane z zarządzaniem innowacjami. Dzielą się swoją wiedzą, którą popierają:
- przedstawieniem uwarunkowań globalnych i lokalnych, - obszernym przeglądem literatury przedmiotu, - prezentacją praktycznych, sprawdzonych procesów, modeli i narzędzi oraz relacjami menedżerów projektów innowacyjnych o wyzwaniach, z którymi muszą się mierzyć, - studiami przypadków opisujących procesy innowacji w przemyśle i usługach w sektorach prywatnym i państwowym.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Data wydania: 2018-02-26
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
Liczba stron: 836