Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 203822 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

20 SIERPNIA 2018
Milenialsi zarządzają
Joel Schwarzbart Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Milenialsi przestają być najmłodszym pokoleniem na rynku pracy. Stopniowo awansują w firmowej hierarchii, zajmując coraz wyższe stanowiska. Są przedsiębiorczy i zdeterminowani, by pokazać, na co ich stać... czytaj dalej

25 LIPCA 2018
Uwarunkowania skuteczności mentoringu w organizacji
Małgorzata Baran Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Autorka podjęła próbę uporządkowania pojęć charakteryzujących proces mentoringu oraz wypracowała syntetyczną typologię mentoringu. Proces mentoringu - rozumiany jako świadomie wdrażany proces wspomagania... czytaj dalej

04 LIPCA 2018
Symboliczne stanowienie władzy w organizacjach
Marcin Laberscheck Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Jeszcze 15 lat temu dyskusja o stanowieniu władzy w organizacji nie miała w Polsce zbyt wielkiego sensu. Dyktat funkcjonalistyczny był tak silny, że docierały do nas zaledwie forpoczty nowych trendów i paradygmatów... czytaj dalej

30 MAJA 2018
Model kompetencji współczesnego lobbysty
Joanna Dzieńdziora Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Monografia stanowi oryginalne opracowanie naukowe o charakterze teoretyczno-empirycznym. Wybór lobbingu jako tematu badań i profesjonalizacji jego funkcji jest szczególnie interesujący i ważki naukowo. Zawód... czytaj dalej

25 KWIETNIA 2018
Przyjaciel i wróg. Kiedy współpracować, kiedy rywalizować i jak odnosić sukcesy w jednym i drugim
Maurice Schweitzer Wydawnictwo: Smak Słowa

Skarbnica złotych bryłek wiedzy i wnikliwych spostrzeżeń cennych niczym perły. Wszyscy musimy współpracować i rywalizować, aby odnosić sukcesy. Książka Przyjaciel i wróg to najlepszy znany mi przewodnik,... czytaj dalej

20 KWIETNIA 2018
Moje przygody z marketingiem. Audiobook
Philip Kotler Wydawnictwo: MT Biznes

Philip Kotler to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej, które są wykorzystywane w codziennej... czytaj dalej

15 KWIETNIA 2018
Zarządzanie jakością usług
Wiesław Urban Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych... czytaj dalej

30 MARCA 2018
Uczenie się pracowników a kontekst mono- i wielokulturowy organizacji. Perspektywa pozytywna w zarządzaniu
Małgorzata Rozkwitalska Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Książka dr hab. Małgorzaty Rozkwitalskiej pt. Uczenie się pracowników a kontekst mono - i wielokulturowy organizacji. Perspektywa pozytywna w zarządzaniu to ambitna monografia naukowa, mająca na celu zarówno... czytaj dalej

Racjonalna kreatywność
Wojciech Siekierko Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Ta książka jest czymś więcej niż poradnikiem. Napisana z perspektywy praktyka czerpie z najnowszych dokonań naukowców z psychologii, zarządzania, ekonomii, neurobiologii. Każdy z nas podejmuje decyzje. Chcemy... czytaj dalej

27 MARCA 2018
Media Economics Economic Issues in the Media Theory and practice
Dorota Marquardt Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

In general, when we think about media, and especially mass media, we seldom associate them with economy. Meanwhile, the freedom of communication is closely related to the fi nancing sources. The Americans... czytaj dalej