Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 203964 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

26 LUTEGO 2018
Management matters
Jemielniak Dariusz, Jendrych Elżbieta, Koźmiński Andrzej K., Wiśniewska Halina Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Management Matters is addressed to learners who want to improve their communication skills in English within the field of management. It was inspired by Podstawy zarządzania, a handbook written by Andrzej K... czytaj dalej

Marketing usług zdrowotnych
Nowotarska-Romaniak Beata Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnień dotyczących marketingu placówek służby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku... czytaj dalej

22 LUTEGO 2018
Kształtowanie kapitału społecznego organizacji
Justyna Berniak-Woźny Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

W ciągu ostatnich dekad kapitał społeczny stał się jednym z ważniejszych pojęć w naukach społecznych. Uważany jest za czynnik, który w sprzyja rozwojowi społecznemu i gospodarczemu; jego jakością tłumaczy... czytaj dalej

12 STYCZNIA 2018
Fuzje uczelni. Czy w szaleństwie jest metoda?
Łukasz Sułkowski Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Najnowsza książka prof. dr hab. Łukasza Sułkowskiego służy rozpoznaniu obszaru kształtowania się rynku uczelni i reformowania systemów nauki i szkolnictwa wyższego opartego na konsolidacjach. Obok doświadczeń... czytaj dalej

14 GRUDNIA 2017
Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi. Studium systemu
Hubert Witczak Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Przedmiotem studium są: całość Strategicznego Zarządzania Zasobami Ludzkimi (SZZL) w dowolnych systemach z udziałem ludzi, zwłaszcza w przedsiębiorstwach; najwyższy poziom struktury wewnętrznej SZZL; jego... czytaj dalej

30 LISTOPADA 2017
Audyt zasobów niematerialnych z wykorzystaniem analizy sieci organizacyjnej
Anna Ujwary-Gil Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Autorka podejmuje krytycznie istotny problem nauk o zarządzaniu, słabo rozpoznany w literaturze choć uznany jako determinujący obecną i przyszłą konkurencyjność przedsiębiorstw, sektorów i gospodarek. Jeżeli... czytaj dalej

10 LISTOPADA 2017
MARKETING AUTOMATION REVOLUTION Using the potential of Big Data
Grzegorz Błażewicz Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also... czytaj dalej

27 PAŹDZIERNIKA 2017
Projektowanie organizacyjne w zarządzaniu wiedzą
Sylwia Flaszewska Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Tematyka monografii koncentruje się na badaniach wzajemnych powiązań pomiędzy strukturą organizacyjną a procesem zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach wysokich technologii (high-tech) działających w Polsce... czytaj dalej

20 PAŹDZIERNIKA 2017
Praktyka strategii firmy. Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość
Krzysztof Obłój Wydawnictwo: MT Biznes

BIZNES / STRATEGIE Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby... czytaj dalej

13 PAŹDZIERNIKA 2017
Marketing 4.0
Iwan Setiawan Wydawnictwo: MT Biznes

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym... czytaj dalej