Ta książka jest czymś więcej niż poradnikiem. Napisana z perspektywy praktyka czerpie z najnowszych dokonań naukowców z psychologii, zarządzania, ekonomii, neurobiologii. Każdy z nas podejmuje decyzje. Chcemy, aby były skuteczne, szukamy ciekawych, twórczych rozwiązań. Z ,,Racjonalnej kreatywności" dowiemy się, jak unikać utartych schematów, nie dać się zmanipulować, rozpoznać fałszywe informacje, poradzić sobie w sytuacjach nieprzewidywalnych zdarzeń. Ale również jak znajdować najlepsze rozwiązania, budować skuteczną strategią, rozwijać własną osobowość. Dowiemy się, co to jest klasa kreatywna i czy my sami do niej należymy. Książka jest napisana z pasją, lekko, ale też bardzo konkretnie. Po lekturze niewątpliwie każdy będzie chciał mieć ją pod ręką. Bo to książka, do której się wraca.
Wojciech Siekierko to aktywny biznesmen, od 18 lat związany z zagraniczną grupą firm, wcześniej dyrektor handlowy Huty im. T. Sendzimira w Krakowie. Dlatego urozmaica swój tekst przykładami ze swojego doświadczenia. Od strony teorii - opiera się na wielu sławnych nazwiskach z dziedziny psychologii behawioralnej, zarządzania ryzykiem, socjologów, matematyków, filozofów... Sięgnął po najbardziej aktualne tytuły i napisał coś, co daje nam i dużo wiedzy, i sporo energii.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania: 2018-03-30
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
Liczba stron: 302
Chcę przeczytać,