Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 204328 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

26 LUTEGO 2018
Zarządzanie dla inżynierów
Masłyk-Musiał Ewa, Rakowska Anna, Krajewska-Bińczyk Elżbieta Wydawnictwo: PWE

Zarządzanie, czyli zmniejszanie niepewności działania przez podejmowanie trafnych decyzji, nie ogranicza się głównie do koordynacji, nadzoru i kontroli, ale obejmuje także funkcje planowania, kierowania... czytaj dalej

Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy
Magdalena Wereda-Kolasińska Wydawnictwo: CeDeWu

Jednym z najistotniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na firmę jest tzw. ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego opracowania. Waga podjętego tematu wynika często... czytaj dalej

Zarządzanie innowacjami
Bessant John, Tidd Joe Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Jaki jest przepis na sukces przedsiębiorstwa? Jak osiągnąć znakomite wyniki? Odpowiedź tkwi w magicznym słowie "innowacja". To przedsiębiorstwa podążające z duchem czasu zostawiają konkurencję w tyle. Skuteczne... czytaj dalej

Zarządzanie instytucjami kredytowymi
Proniewski Marek, Tarasiuk Wojciech Wydawnictwo: C.H.Beck

Książka powstała jako rezultat wieloletniego doświadczenia autorów, wyniesionego z prowadzenia zajęć dydaktycznych oraz zarządzania bankiem na różnych szczeblach decyzyjnych. Podstawowa tematyka... czytaj dalej

Inwestorski marketing - mix
Mamcarz Katarzyna Wydawnictwo: C.H.Beck

Inwestorski marketing-mix to pewna filozofia innego sposobu spojrzenia na spółkę i inwestorów na rynku kapitałowym. Instrumenty sygnalizacji to działania zarządu podejmowane w różnych obszarach... czytaj dalej

Skuteczne wdrażanie strategii
Morgan Mark, Levitt Raymond E., Malek William Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Wybitni praktycy biznesu analizują podstawowy problem zarządzania strategicznego, jakim jest tworzenie oraz wdrażanie efektywnych strategii przedsiębiorstw. Ich celem jest zwrócenie uwagi menedżerów... czytaj dalej

Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie turystycznym
Biczysko Władysław Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym, z wykorzystaniem Międzynarodowych Standardów Rachunkowości, wymaga wiedzy menedżerskiej i umiejętności korzystania z systemów informacji w zakresie... czytaj dalej

Zarządzanie projektem
Barker Stephen, Cole Rob Wydawnictwo: PWE

Realizacja niemal każdego projektu stanowi złożone zadanie. Wzrastające koszty i niedotrzymane terminy spędzają sen z powiek kierownikom projektów. Jednak nie musi tak być. Można zarządzać projektami... czytaj dalej

Nowa era innowacji
Prahalad C. K., Krishnan M. S. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Autorzy książki proponują oryginalne podejście do zarządzania przedsiębiorstwami w nowym otoczeniu konkurencyjnym, w erze globalizacji i dynamicznego rozwoju technologii informatycznych. Koncentrują się na... czytaj dalej

Zarządzanie ochroną marki
Post Richard S., Post Penelope N. Wydawnictwo: Wolters Kluwer

W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencje. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu... czytaj dalej