Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 209773 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

26 LUTEGO 2018
Zarządzanie marketingiem
Knecht Zdzisław Wydawnictwo: C.H.Beck

Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem... czytaj dalej

Zasoby ludzkie w organizacji
Leśniewski Michał Adam, Morawska Sylwia Wydawnictwo: CeDeWu

Książka stanowi swoiste kompendium wiedzy o zasobach ludzkich. Holistyczny charakter książki jest koncepcją umożliwiającą racjonalnie spojrzeć na rozwój pracowników. Modele zasobów ludzkich... czytaj dalej

Zarządzanie dla inżynierów
Masłyk-Musiał Ewa, Rakowska Anna, Krajewska-Bińczyk Elżbieta Wydawnictwo: PWE

Zarządzanie, czyli zmniejszanie niepewności działania przez podejmowanie trafnych decyzji, nie ogranicza się głównie do koordynacji, nadzoru i kontroli, ale obejmuje także funkcje planowania, kierowania... czytaj dalej

Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy
Magdalena Wereda-Kolasińska Wydawnictwo: CeDeWu

Jednym z najistotniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na firmę jest tzw. ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego opracowania. Waga podjętego tematu wynika często... czytaj dalej

Skuteczne wdrażanie strategii
Morgan Mark, Levitt Raymond E., Malek William Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Wybitni praktycy biznesu analizują podstawowy problem zarządzania strategicznego, jakim jest tworzenie oraz wdrażanie efektywnych strategii przedsiębiorstw. Ich celem jest zwrócenie uwagi menedżerów... czytaj dalej

Inwestorski marketing - mix
Mamcarz Katarzyna Wydawnictwo: C.H.Beck

Inwestorski marketing-mix to pewna filozofia innego sposobu spojrzenia na spółkę i inwestorów na rynku kapitałowym. Instrumenty sygnalizacji to działania zarządu podejmowane w różnych obszarach... czytaj dalej

Zarządzanie instytucjami kredytowymi
Proniewski Marek, Tarasiuk Wojciech Wydawnictwo: C.H.Beck

Książka powstała jako rezultat wieloletniego doświadczenia autorów, wyniesionego z prowadzenia zajęć dydaktycznych oraz zarządzania bankiem na różnych szczeblach decyzyjnych. Podstawowa tematyka... czytaj dalej

Nowa era innowacji
Prahalad C. K., Krishnan M. S. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Autorzy książki proponują oryginalne podejście do zarządzania przedsiębiorstwami w nowym otoczeniu konkurencyjnym, w erze globalizacji i dynamicznego rozwoju technologii informatycznych. Koncentrują się na... czytaj dalej

Zarządzanie projektem
Barker Stephen, Cole Rob Wydawnictwo: PWE

Realizacja niemal każdego projektu stanowi złożone zadanie. Wzrastające koszty i niedotrzymane terminy spędzają sen z powiek kierownikom projektów. Jednak nie musi tak być. Można zarządzać projektami... czytaj dalej

Zarządzanie ochroną marki
Post Richard S., Post Penelope N. Wydawnictwo: Wolters Kluwer

W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencje. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu... czytaj dalej