Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 203966 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Zarządzanie nieruchomościami
Śliwiński Artur Wydawnictwo: Placet

Wieloletnie zaniedbania w gospodarowaniu nieruchomościami wycisnęły silne piętno na zarządzaniu nimi, wprowadzając zarazem sporo chaosu do działań praktycznych. Obecnie wiele inwestuje się w nieruchomości,... czytaj dalej

Pozytywne emocje. Jak rozwijać relacje międzyludzkie
Tom Rath, Donald O. Clifton Wydawnictwo: Onepress

Jak przyciągać pozytywne zdarzenia i emocje? * Uczyń relacje z ludźmi źródłem radości i sukcesów * Wywołuj pozytywne emocje u siebie i innych * Najlepsze metody psychologii pozytywnej, sprawdzone przez... czytaj dalej

Komunikacja niewerbalna
Oldrich Tegze Wydawnictwo: Onepress

Naucz się odczytywać ludzkie zachowania * Rozpoznaj emocje na podstawie mowy ciała * Odczytuj i właściwie interpretuj sygnały wysyłane przez innych * Kontroluj własne zachowaniaOd dawna wiadomo, że... czytaj dalej

Kanały marketingowe
Stern Louis W., El-Ansary Adel I., Coughlan Anne T. Wydawnictwo: PWN

Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory... czytaj dalej

Rozwiązywanie konfliktów
Fredric Bohm, Stefan Laurell Wydawnictwo: inne

Ile kosztują firmę konflikty pomiędzy jej pracownikami? Dlaczego w Twojej firmie dochodzi do konfliktów? Jakie zachowanie sprzyja powstawaniu konfliktów? Kiedy należy interweniować? Jak pogodzić skłóconych... czytaj dalej

Biznes w sieci
Barrow Colin Wydawnictwo: brak danych

Pierwsze strony gazet wypełniają wiadomości o sukcesach internetowych biznesmenów. Informacji tych jest tak dużo, że wypada wybaczyć ludziom rozumowanie, iż postawienie magicznego `e`- przed nazwą najbardziej... czytaj dalej

Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją
Harvard Business School Press Wydawnictwo: Onepress

W długim okresie tylko innowacyjność zapewnia firmie wzrost i przetrwanie. Dlaczego? Otóż gdy innowacyjność zamiera, na rynku robi się coraz ciaśniej -- konkurowanie ogranicza się do podstawowych wymiarów:... czytaj dalej

Marketing. Podręcznik europejski
Philip Kotler, Gary Armstrong Wydawnictwo: PWE

Znakomity podręcznik eurpoejski z dziedziny marketingu, napisanego przez guru współęcznego marketingu Philipa Kotlera. Rozważania są bogato ilustrowane konkretnymi przykładami i studiami przypadków z doświadczeń... czytaj dalej

Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów
Michal Čakrt Wydawnictwo: Onepress

Typy osobowości MBTI -- czyli jak klonować najlepszych ludzi w firmie * Ustalanie precyzyjnych kryteriów rekrutacji * Nagradzanie i dyscyplinowanie ludzi o różnych typach osobowości * Ankieta: badanie... czytaj dalej

Zarządzanie wiedzą
Christina Evans Wydawnictwo: PWE

Evans w swojej książce zajmuje się rolą relacji międzyludzkich w przedsiębiorstwie, w tym: organizowaniem pracy ludzi, aby współdziałając ze sobą, efektywnie wykorzystywali posiadaną wiedzę, funkcjami pełnionymi... czytaj dalej