Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?

Ocena: 0 (0 głosów)
Przegląd najskuteczniejszych sloganów i ofert handlowych w historii Jak zmienić dobry produkt w coś, bez czego nie da się żyć? Jak uzyskać za darmo reklamę i referencje: poczta pantoflowa i internet Trzy sekundy. Tyle potrzebujesz, by opanować umysł klienta i dokonać sprzedaży. Nie wierzysz w to? Myślisz, że to nowa bzdurna teoria szalonego guru od marketingu? A co byś powiedział na takie oferty: Pizza z dostawą do domu: jeśli nie dowieziemy jej w 30 minut, otrzymasz ją gratis. Przyjdź do nas z konkurencyjną ofertą, a zaproponujemy Ci to samo, tyle że taniej. Serwis w ciągu 48 godzin w dowolnym miejscu na świecie albo zwracamy Ci koszty. Są to oferty firm, które szybko zyskały klientów i z małych przedsiębiorstw przekształciły się w korporacje. Czyż nie są to propozycje nie do odrzucenia? Takie, na które ludzie odruchowo i bez wahania odpowiadają TAK? Dowiedz się, jak tworzyć takie właśnie oferty w swojej branży. Mark Joyner jest autorem koncepcji Nowego Marketingu. Stworzył strony internetowe, które trafiły na listę 100 najczęściej odwiedzanych witryn świata. Przekształcił jednoosobową firmę Aesop w wielomilionową korporację. Klienci płacą mu po 2000 dolarów za godzinę konsultacji. To człowiek, który wie, jak prowadzić skuteczny marketing. Filary oferty nie do odrzucenia: wiarygodność, logika i dobra komunikacja Tworzenie zwycięskiej formuły: od dobrej propozycji handlowej do czarodziejskiego zaklęcia Atrakcyjne dodatki: sprzedaż krzyżowa, doradztwo i serwis, darmowe próbki Budowanie i pozycjonowanie marki Przekształcanie oferty racjonalnej w emocjonalną Usuwanie z oferty niepożądanych czynników: tonu nacisku, złych skojarzeń, podejrzeń o manipulacje

Informacje dodatkowe o Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0397-2
Liczba stron: 224

więcej

Kup książkę Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta? - opinie o książce

Inne książki autora
Prosta droga do celu. Simpleology
Mark Joyner0
Okładka ksiązki - Prosta droga do celu. Simpleology

Sukces jest prosty do osiągnięcia i naukowo odtwarzalny, jeśli znasz 5 jego Praw. "Prosta droga do celu. Simpleology" dowodzi, że sukces i szczęście...

Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat
Mark Joyner0
Okładka ksiązki - Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat

Przepis na wyborny napój o smaku zysku, powodzenia i satysfakcji Witaj w królewskiej kuchni Marka Joynera. Nie musisz być wprawnym kucharzem swojego...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy