Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211232 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie
Krystyna Mazurek-Łopacińska Wydawnictwo: PWE

Książka ta wyjaśnia:- podstawową zasadę marketingu, jaką jest orientacja na klienta- opisuje cechy nowego konsumenta, jego potrzeby i oczekiwania- radzi, jak wykorzystać wiedzę o zachowaniach konsumentów do... czytaj dalej

Przyszłość konkurencji
C.K. Prahalad Wydawnictwo: PWE

W książce autorzy przedstawiają swój pogląd na to, jak się zmieni sposób konkurowania w przyszłości. Wskazują kluczowe zmiany funkcjonalne, z jakimi przedsiębiorstwa będą miały do czynienia, w tym dotyczące... czytaj dalej

Negocjować możesz wszystko
Herb Cohen Wydawnictwo: Onepress

Poznaj uniwersalne techniki negocjacyjne * Dowiedz się, kiedy można negocjować * Opanuj różne style negocjacji * Negocjuj w różnych warunkachNegocjacje już dawno przestały być domeną polityków. Dziś... czytaj dalej

Wpływ społeczny w organizacji
Barbara Kożusznik Wydawnictwo: PWE

W książce wyjaśniono, czym jest wpływ społeczny w organizacji oraz jakie są konsekwencje wywierania wpływu w relacjach międzyludzkich, zespołach pracowniczych i w organizacji, a także omówiono wiele istotnych... czytaj dalej

Skuteczne techniki PR
red. Anne Gregory Wydawnictwo: GWP

Autorzy książki prezentują bogate przemyślenia na temat skutecznych technik PR. Dzięki nim dowiadujemy się, jak przeprowadzić kampanię reklamową, jak kreować opinię publiczną i jak efektywnie współpracować... czytaj dalej

Praktyczny przewodnik dla uczestników szkoleń, czyli jak przeżyć każde szkolenie
Marek Warecki, Wojciech Warecki Wydawnictwo: Onepress

* Jak ożywić beznadziejne szkolenie: wyżyj się na trenerach i rozbaw wszystkich do łez * Jaką obowiązkową postawę przyjąć na szkoleniu: udawaj, że wszystko wiesz, i mów tylko to, co jest politycznie poprawne... czytaj dalej

Komunikacja niewerbalna
Oldrich Tegze Wydawnictwo: Onepress

Naucz się odczytywać ludzkie zachowania * Rozpoznaj emocje na podstawie mowy ciała * Odczytuj i właściwie interpretuj sygnały wysyłane przez innych * Kontroluj własne zachowaniaOd dawna wiadomo, że... czytaj dalej

Życie w stresie. Jak okiełznać lęki
Nicole Truckenbrodt Wydawnictwo: Onepress

Wrzuć na luz Zatrzymaj się i pomyśl, czy: tracisz kontrolę nad swoim życiem? adrenalina rozsadza Ci głowę? gubisz się w priorytetach? A może dopadł Cię stres? Coś Cię ogranicza i tłamsi Twoją energię... czytaj dalej

Badania marketingowe teoria i praktyka
Mazurek-Łopacińska Krystyna (red.) Wydawnictwo: PWN

Podręcznik akademicki, przedstawiający metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru problemów decyzyjnych polskich przedsiębiorstw. Omawia użyteczność tych badań w procesie formułowania... czytaj dalej

Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?
Mark Joyner Wydawnictwo: Onepress

Przegląd najskuteczniejszych sloganów i ofert handlowych w historii Jak zmienić dobry produkt w coś, bez czego nie da się żyć? Jak uzyskać za darmo reklamę i referencje: poczta pantoflowa i internet Trzy... czytaj dalej