Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 213546 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach
David D. Dubois, William J. Rothwell Wydawnictwo: Onepress

Od tradycyjnego działu kadr do współczesnego HR Metody pomiaru kompetencji System wynagradzania oparty na kompetencjach Wyniki badań: skuteczność modeli kompetencyjnych w firmach w USA Czym tradycyjny... czytaj dalej

Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego
Peter Cheverton Wydawnictwo: Onepress

Przekuj strategię w rzeczywistość Poznaj nowe sposoby osiągania sukcesu rynkowego Zdobądź wiedzę o rynku, analizując prawdziwe przykłady Wprowadź plan marketingowy w życie: wyjdź poza wiedzę podręcznikową Co... czytaj dalej

Praktyczny przewodnik dla uczestników szkoleń, czyli jak przeżyć każde szkolenie
Marek Warecki, Wojciech Warecki Wydawnictwo: Onepress

* Jak ożywić beznadziejne szkolenie: wyżyj się na trenerach i rozbaw wszystkich do łez * Jaką obowiązkową postawę przyjąć na szkoleniu: udawaj, że wszystko wiesz, i mów tylko to, co jest politycznie poprawne... czytaj dalej

Billboard! reklama otwartej przestrzeni
Bernstein David Wydawnictwo: PWN

Kultowa książka o plakacie reklamowym nareszcie w Polsce! To nieoceniona książka dla twórców reklamy, grafików, studentów uczelni i wydziałów artystycznych, pracowników działów marketingu i reklamy oraz wszystkich... czytaj dalej

Marketing w sieci
Collin Simon Wydawnictwo: brak danych

W książce zamieszczonych jest wiele odniesień do użytecznych witryn WWW, a w kolejnych rozdziałach znajdują się omówienia i wyjaśnienia funkcjonowania w Sieci poszczególnych aspektów marketingu.... czytaj dalej

Negocjować możesz wszystko
Herb Cohen Wydawnictwo: Onepress

Poznaj uniwersalne techniki negocjacyjne * Dowiedz się, kiedy można negocjować * Opanuj różne style negocjacji * Negocjuj w różnych warunkachNegocjacje już dawno przestały być domeną polityków. Dziś... czytaj dalej

Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie
Krystyna Mazurek-Łopacińska Wydawnictwo: PWE

Książka ta wyjaśnia:- podstawową zasadę marketingu, jaką jest orientacja na klienta- opisuje cechy nowego konsumenta, jego potrzeby i oczekiwania- radzi, jak wykorzystać wiedzę o zachowaniach konsumentów do... czytaj dalej

Dzieci bez stresu t.1. W cudownej krainie
Vopel Klaus W. Wydawnictwo: Jedność

Zabawy dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym rozwijających wyobraźnię.... czytaj dalej

Przyszłość konkurencji
C.K. Prahalad Wydawnictwo: PWE

W książce autorzy przedstawiają swój pogląd na to, jak się zmieni sposób konkurowania w przyszłości. Wskazują kluczowe zmiany funkcjonalne, z jakimi przedsiębiorstwa będą miały do czynienia, w tym dotyczące... czytaj dalej

Marketing w turystyce
J. Christopher Holloway, Chris Robinson Wydawnictwo: PWE

W książce, napisanej jasno i przejrzyście, autorzy przedstawiają zastosowanie reguł i narzędzi marketingu w turystyce. Zaznajamiają czytelnika z planowaniem marketingowym, zagadnieniami badań rynku, segmentacją... czytaj dalej