Badania marketingowe teoria i praktyka

Ocena: 0 (0 głosów)
Podręcznik akademicki, przedstawiający metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru problemów decyzyjnych polskich przedsiębiorstw. Omawia użyteczność tych badań w procesie formułowania celów działania, wyboru i segmentacji rynku, prognozowania sprzedaży, planowania marketingowego, jego realizacji i kontroli efektywności marketingu. Atutem książki jest uwzględnienie najnowszych badań, przejrzysta struktura i jasność wykładu. Zagadnienia teoretyczne są bogato ilustrowane przykładami z polskiej praktyki gospodarczej.

Informacje dodatkowe o Badania marketingowe teoria i praktyka:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-01-14256-1
Liczba stron: 494

więcej

Kup książkę Badania marketingowe teoria i praktyka

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Badania marketingowe teoria i praktyka - opinie o książce

Reklamy