Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją

Ocena: 0 (0 głosów)
W długim okresie tylko innowacyjność zapewnia firmie wzrost i przetrwanie. Dlaczego? Otóż gdy innowacyjność zamiera, na rynku robi się coraz ciaśniej -- konkurowanie ogranicza się do podstawowych wymiarów: obniżania cen i podnoszenia jakości. Tymczasem rozwijanie firmy polega na eksperymentowaniu i otwieraniu nowych przestrzeni rynkowych.Chcesz mieć dużo dobrych pomysłów? Stwórz organizację, która potrafi przejmować wiedzę od innych, sprawnie generować nowe idee i testować rozwiązania szybko i tanio. Nie szukaj magicznej formuły gwarantującej sukcesy innowacyjnych pomysłów. Szukaj systematycznych metod -- mechanizmów tworzenia innowacyjnych rozwiązań.Książka stanowi zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej zostały opublikowane w Harvard Business Review, czasopiśmie cenionym przez menedżerów, zarządzających, przedsiębiorców i elity naukowe na całym świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do najbardziej twórczych umysłów i najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania innowacją. Skorzystaj z ich wiedzy i umiejętności.Dowiedz się: * Jak znajdować nowe rynki: sześć metod używania znanych informacji w nowy sposób. * Jak przejmować od innych dobre pomysły: proces wiodącego użytkownika w korporacji 3M. * Jak stworzyć organizację, która ciągle proponuje i testuje nowe pomysły: wdrażanie cyklu wymiany wiedzy w firmie. * Jak bezpiecznie wdrażać innowacje: tworzenie wyjątkowo użytecznych produktów i ustalanie najlepszej ceny sprzedaży. * Co jest źródłem innowacji w firmie: łączenie ludzi, procesów i wartości w innowacyjną organizację. * Jak czynić zwykłe produkty unikalnymi: nowa metoda pozycjonowania oferty firmy. * Jak wprowadzać innowacje z pożytkiem dla społeczeństwa: nowy model partnerstwa publiczno-prywatnego. * Jak rozwijać produkty szybko i tanio: nowe metody testowania innowacji w motoryzacji i farmacji.Ten zbiór artykułów zawiera studia przypadków, analizy ekspertów i wiele przykładów skutecznego i nieskutecznego zarządzania innowacją. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce nadążać za szybkimi zmianami sytuacji w firmie i jej otoczeniu.

Informacje dodatkowe o Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7361-904-6
Liczba stron: 232

więcej

Kup książkę Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją - opinie o książce

Inne książki autora
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą

Twoja firma nie jest organizacją non profit. Górnolotne misje, określane przez zarząd cele, podejmowane działania PR -- to wszystko jest godne pochwały...

Harvard Business Review. Zarządzanie marką
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Harvard Business Review. Zarządzanie marką

Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Dotyk marcepanowych marzeń
Katarzyna Majewska-Ziemba
Dotyk marcepanowych marzeń
Toskański ślub
Marta Jednachowska ;
 Toskański ślub
Koniec mapy
S.J. Lorenc
Koniec mapy
Ostatnie zadanie
Grzegorz Kozera ;
Ostatnie zadanie
Smak zatracenia
Luna Zara Ray
 Smak zatracenia
Biuro Ludzi Zagubionych
Zuzanna Gajewska
Biuro Ludzi Zagubionych
Silesius
Henryk Waniek ;
Silesius
Szafirowy płomień
Ilona Andrews ;
Szafirowy płomień
Pragnienia i tęsknoty
Laurencja Wons ;
Pragnienia i tęsknoty
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy