Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją

Ocena: 0 (0 głosów)
W długim okresie tylko innowacyjność zapewnia firmie wzrost i przetrwanie. Dlaczego? Otóż gdy innowacyjność zamiera, na rynku robi się coraz ciaśniej -- konkurowanie ogranicza się do podstawowych wymiarów: obniżania cen i podnoszenia jakości. Tymczasem rozwijanie firmy polega na eksperymentowaniu i otwieraniu nowych przestrzeni rynkowych.Chcesz mieć dużo dobrych pomysłów? Stwórz organizację, która potrafi przejmować wiedzę od innych, sprawnie generować nowe idee i testować rozwiązania szybko i tanio. Nie szukaj magicznej formuły gwarantującej sukcesy innowacyjnych pomysłów. Szukaj systematycznych metod -- mechanizmów tworzenia innowacyjnych rozwiązań.Książka stanowi zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej zostały opublikowane w Harvard Business Review, czasopiśmie cenionym przez menedżerów, zarządzających, przedsiębiorców i elity naukowe na całym świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do najbardziej twórczych umysłów i najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania innowacją. Skorzystaj z ich wiedzy i umiejętności.Dowiedz się: * Jak znajdować nowe rynki: sześć metod używania znanych informacji w nowy sposób. * Jak przejmować od innych dobre pomysły: proces wiodącego użytkownika w korporacji 3M. * Jak stworzyć organizację, która ciągle proponuje i testuje nowe pomysły: wdrażanie cyklu wymiany wiedzy w firmie. * Jak bezpiecznie wdrażać innowacje: tworzenie wyjątkowo użytecznych produktów i ustalanie najlepszej ceny sprzedaży. * Co jest źródłem innowacji w firmie: łączenie ludzi, procesów i wartości w innowacyjną organizację. * Jak czynić zwykłe produkty unikalnymi: nowa metoda pozycjonowania oferty firmy. * Jak wprowadzać innowacje z pożytkiem dla społeczeństwa: nowy model partnerstwa publiczno-prywatnego. * Jak rozwijać produkty szybko i tanio: nowe metody testowania innowacji w motoryzacji i farmacji.Ten zbiór artykułów zawiera studia przypadków, analizy ekspertów i wiele przykładów skutecznego i nieskutecznego zarządzania innowacją. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce nadążać za szybkimi zmianami sytuacji w firmie i jej otoczeniu.

Informacje dodatkowe o Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7361-904-6
Liczba stron: 232

więcej

Kup książkę Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją - opinie o książce

Inne książki autora
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw

Skuteczne zarządzanie łańcuchem dostaw to tworzenie i usprawnianie mechanizmu współpracy z kooperantami. To wspólne usuwanie dysfunkcji, które mogą prowadzić...

Harvard Business Review. Efektywna komunikacja
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Harvard Business Review. Efektywna komunikacja

Efektywna komunikacja w organizacji to jeden z podstawowych czynników wpływających na jej działanie. Umiejętność rozmawiania ze współpracownikami i podwładnymi...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy