Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211202 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji. AUDIOBOOK
Andrzej Batko Wydawnictwo: Helion

Książka do słuchania na 3 płytach CD Dodatek specjalny: płyta CD z treningiem perswazji Nie masz czasu czytać?Słuchaj: czyta autor Posłuchaj: jaką potęgę daje Ci neurolingwistyczne programowanie -- NLP,... czytaj dalej

Zarządzanie strategiczne bezpieczeństwem
Dawidczyk Andrzej, Gryz Jarosław, koziej Stanisław Wydawnictwo: brak danych

Myślą przewodnią książki jest przybliżenie zagadnienia zarządzania strategicznego bezpieczeństwem, zwłaszcza w odniesieniu do warunków polskich. Rozważania, wnioski i postulaty w niej zawarte oparte są na dość... czytaj dalej

Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą
Harvard Business School Press Wydawnictwo: Onepress

Przywództwo jest grą zaczynającą się w Twojej głowie W prezentowanym zbiorze artykułów znakomitości świata biznesu piszą o swoich doświadczeniach na stanowiskach kierowniczych, o zakulisowych relacjach wiążących... czytaj dalej

Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów
Harvard Business School Press Wydawnictwo: Onepress

Prawdziwe przypadki firm, innowacyjne koncepcje oraz narzędzia stosowane w organizacjach na całym świecieSą firmy, które z biegiem czasu zmieniają się w ociężałe molochy. Inne natomiast nieustannie wchodzą... czytaj dalej

Umysł lidera
Iwona Majewska-Opiełka Wydawnictwo: inne

1 CD MP3, 11 godzin, 45 minut, czyta Jakub Kosiniak. "Menedżerowie, szczególnie na starcie, muszą szybko znaleźć się w nowej roli. Muszą zrozumieć o czym myślą, dokąd zmierzają, a przede wszystkim jak... czytaj dalej

Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu
Donald N. Sull Wydawnictwo: Onepress

* Tworzenie nowej firmy w sercu starej * Przełamywanie inercji upadającej firmy * Dodatek specjalny: przełomowy artykuł "Zarządzanie przez zobowiązania" z czasopisma Harvard Business ReviewKażda... czytaj dalej

Budowanie zespołu. Wydanie II
Robert B. Maddux Wydawnictwo: Onepress

Dobry lider uczy ludzi, jak grać w jednej drużynie. Potrafi logicznie dzielić pracę na zadania i zabezpieczać niezbędne zasoby. Porozumiewa się otwarcie i bez niedomówień. Zachęca do stawiania pytań. Sprawia... czytaj dalej

Ocena pracy szkoleniowca

Przedstawione tu kwestionariusze, arkusze ocen i listy kontrolne będą przydatne wszystkim osobom zajmującym się szkoleniami i zainteresowanym ich wpływem na efektywność pracy personelu firmy - trenerom, facylitatorom... czytaj dalej

Lojalność klientów
Edyta Rudawska Wydawnictwo: PWE

Ksi żka wyja nia istotę lojalno ci wobec firmy, marki i produktu, omawia przyczyny utraty klientów, przedstawia konieczno ć zmiany podej cia do klienta, opisuje proces kształtowania lojalno ci klientów, zawiera... czytaj dalej

Natchnienie i fart
Peter F. Drucker Wydawnictwo: Studio Emka

Książka zajmuje się tym "co, kiedy i dlaczego", taktykami i decyzjami, możliwościami i zagrożeniami, strukturami i strategiami, doborem pracowników, systemem ich płac i nagród.... czytaj dalej