Naucz się odczytywać ludzkie zachowania * Rozpoznaj emocje na podstawie mowy ciała * Odczytuj i właściwie interpretuj sygnały wysyłane przez innych * Kontroluj własne zachowaniaOd dawna wiadomo, że zachowanie, gesty i mimika odzwierciedlają emocje człowieka. Komunikaty niewerbalne stanowią potężne źródło informacji i często są łatwiejsze do odczytania niż słowa. Umiejętność obserwacji i poprawnego interpretowania zachowań innych ludzi przestała już być domeną agentów wywiadu i psychoanalityków. Dziś taka wiedza może się przydać niemal każdemu. Jedni wykorzystają ją podczas negocjacji handlowych, inni do załagodzenia sytuacji kryzysowej, a jeszcze inni do zyskania sympatii nowo poznanych osób.Książka "Komunikacja niewerbalna" przedstawia sposoby analizy ludzkich zachowań oraz zasady prawidłowej ich interpretacji. Czytając ją, przekonasz się, że odczytywanie mowy ciała nie polega jedynie na przypisywaniu konkretnym gestom określonych podtekstów i znaczeń. Dowiesz się, jak na ludzkie zachowania wpływają emocje, czego można dowiedzieć się z ułożenia dłoni, sposobu poruszania się oraz mimiki twarzy. Nauczysz się kontrolować własne gesty i rozpoznawać stosunek innych ludzi do siebie na podstawie ich zachowania. * Znaczenie komunikacji niewerbalnej * Kształtowanie własnego terytorium * Zależność między emocjami i zachowaniem * Interpretacja sygnałów ciała * Rozpoznawanie agresji i chęci dominacji * Analiza charakteru pisma * Komunikacja niewerbalna w miejscu pracyKomunikacja międzyludzka to nie tylko słowa. Przekonaj się o tym.
Informacje dodatkowe o Komunikacja niewerbalna:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-7361-961-5
Liczba stron: 536
Sprawdzam ceny dla ciebie ...