Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 213389 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Metody statystyczne w analizie działalności przedsiębiorstwa
Nowak Edward (red.) Wydawnictwo: PWE

W książce przedstawiono przegląd metod statystycznych, a także ich zastosowania umożliwiające ocenę i kontrolę działalności współczesnego przedsiębiorstwa oraz podejmowanie racjonalnych decyzji. Szczególną... czytaj dalej

Psychologia coachingu kadry menedźerskiej
Bruce Peltier Wydawnictwo: Rebis

Coaching kadry kierowniczej to nowy trend w psychologii. Książka Bruce`a Peltiera omawia przydatne w nim umiejętności i sposoby ich wykorzystania, co zainteresuje tych wszystkich, którzy chcą trenować menedżerów... czytaj dalej

Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Roszkiewicz Małgorzata Wydawnictwo: PWN

Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie... czytaj dalej

Kanały marketingowe
Stern Louis W., El-Ansary Adel I., Coughlan Anne T. Wydawnictwo: PWN

Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory... czytaj dalej

Biznes w sieci
Barrow Colin Wydawnictwo: brak danych

Pierwsze strony gazet wypełniają wiadomości o sukcesach internetowych biznesmenów. Informacji tych jest tak dużo, że wypada wybaczyć ludziom rozumowanie, iż postawienie magicznego `e`- przed nazwą najbardziej... czytaj dalej

Techniki negocjacji wyd.3
Bjorn Lunden, Lennart Rosell Wydawnictwo: inne

"Techniki negocjacji" to książka, która pomoże Ci zrozumieć, co sprawia, że w negocjacjach odnosisz sukcesy lub ponosisz porażki. Podpowiemy Ci, jak stać się lepszym negocjatorem zarówno w pracy zawodowej... czytaj dalej

Rozwiązywanie konfliktów
Fredric Bohm, Stefan Laurell Wydawnictwo: inne

Ile kosztują firmę konflikty pomiędzy jej pracownikami? Dlaczego w Twojej firmie dochodzi do konfliktów? Jakie zachowanie sprzyja powstawaniu konfliktów? Kiedy należy interweniować? Jak pogodzić skłóconych... czytaj dalej

Formuła 2+2. Skuteczny coaching
Douglas B. Allen, Dwight W. Allen Wydawnictwo: Studio Emka

We współczesnym, dynamicznie rozwijającym się biznesie ciągła wymiana informacji oraz "korygowanie kursu" mają decydujące znaczenie. Niestety, prawie jedyną okazją, przy której większość menadżerów... czytaj dalej

Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów
Michal Čakrt Wydawnictwo: Onepress

Typy osobowości MBTI -- czyli jak klonować najlepszych ludzi w firmie * Ustalanie precyzyjnych kryteriów rekrutacji * Nagradzanie i dyscyplinowanie ludzi o różnych typach osobowości * Ankieta: badanie... czytaj dalej