Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 204380 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach
David D. Dubois, William J. Rothwell Wydawnictwo: Onepress

Od tradycyjnego działu kadr do współczesnego HR Metody pomiaru kompetencji System wynagradzania oparty na kompetencjach Wyniki badań: skuteczność modeli kompetencyjnych w firmach w USA Czym tradycyjny... czytaj dalej

Marketing w sieci
Collin Simon Wydawnictwo: brak danych

W książce zamieszczonych jest wiele odniesień do użytecznych witryn WWW, a w kolejnych rozdziałach znajdują się omówienia i wyjaśnienia funkcjonowania w Sieci poszczególnych aspektów marketingu.... czytaj dalej

NLP. Wpływ na siebie i innych. eBook
Andrew Bradbury Wydawnictwo: Onepress

Wiedzieć błyskawicznie! Seria Quick, czyli szybko podane wiadomości. Aspekty związane z zarządzaniem, rozwojem kompetencji osobistych i organizacji w pracy dostarczone w sposób przystępny i zrozumiały. Teraz... czytaj dalej

Zarządzanie w kulturze. Tom 8
praca zbiorowa Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Kolejny Zeszyt Naukowy pod redakcją Łukasza Gawła i Emila Orzechowskiego.... czytaj dalej

Samorządowe public realations
Flis Jarosław Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Podręczniki Public Relations jakie opublikowano w Polsce raczej skupiają się na biznesowym PR aniżeli administracyjnym. Dlatego książka dr Jarosława Flisa trafia w istotną lukę wydawniczą. Praca - i to najważniejsze... czytaj dalej

Natchnienie i fart
Peter F. Drucker Wydawnictwo: Studio Emka

Książka zajmuje się tym "co, kiedy i dlaczego", taktykami i decyzjami, możliwościami i zagrożeniami, strukturami i strategiami, doborem pracowników, systemem ich płac i nagród.... czytaj dalej

Cybernetyka w zarządzaniu
Zdzisław Gomółka Wydawnictwo: Placet

- wprowadzenie do cybernetyki- modelowanie cybernetycznej organizacji- sterowanie w systemie złożonym... czytaj dalej

Skuteczne podejmowanie decyzji
Stephen Robbins Wydawnictwo: PWE

Książka jest adresowana do każdego, kto codziennie podejmuje wiele decyzji. Z pewnością będzie bardzo przydatna dla studentów zarządzania, psychologii, socjologii, dziennikarstwa, politologii, stosunków międzynarodowych... czytaj dalej

Empowerment. Jak zwiększać zaangażowanie pracowników
Jane Smith Wydawnictwo: Onepress

Firma to teatr wielu aktorów.Pozwól im wszystkim wyjść na scenę, a pokażą, na co ich stać * Jak budować z pracownikami dojrzałe, oparte na zaufaniu relacje? * Jak prowadzić szkolenia i warsztaty z empowermentu... czytaj dalej

Nawigacja strategiczna. Komputerowe wspomaganie analizy strategicznej przedsiębiorstwa + CD
Rybicki Jacek M. Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Program komputerowy, w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej, zamieszczony na płycie CD umożliwia między innymi opracowanie analizy strategicznej przedsiębiorstwa, biznesplanu i planu marketingowego... czytaj dalej