Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wydanie VI

Ocena: 0 (0 głosów)
Jak zarobić na ludzkiej percepcji? Zajrzyj za kulisy -- techniki manipulacji marketingowej. Dowiedz się, jak marketerzy kształtują własne "ja" konsumentów, kreują nowe potrzeby i obiecują cuda. Poznaj produkty, które mają władzę nad ludźmi. Zachowania konsumentów na rynku są powodowane wieloma czynnikami. Niektórzy przywiązują się do marki, inni są skłonni przepłacać bez konkretnego powodu, a jeszcze inni nieświadomie wybierają produkty odwołujące się do ich przekonań duchowych i intuicji. Nie do końca wiadomo, co skłania ludzi do wydawania pieniędzy w ten czy inny sposób. Zachowania konsumentów to obszar, który dopiero zaczęliśmy badać i który kryje w sobie niezmierzony potencjał marketingowy. Michael R. Solomon, współautor sukcesów marketingowych firm takich, jak DuPont, Black & Decker, Visa i Calvin Klein opisuje wiele różnych modeli zachowań konsumentów. Jego odkrycia uświadamiają, że w produktach tkwią niewidoczne bodźce oddziaływujące na ludzką percepcję. Oto zaledwie mała próbka wniosków i przełomowych obserwacji, jakie autor rozwija w tej książce: Teoria ról. Ludzie zmieniają decyzje odnośnie zakupów w zależności od roli, jaką odgrywają w danej chwili. Gdy robią zakupy szybko, wybierają strój na specjalną okazję, rozważają kosztowny zakup czy marzą o tygodniu na Karaibach, zwracają uwagę na całkiem inne składniki oferty. Nałogowa konsumpcja. Nieustanne robienie zakupów staje się lekarstwem na stres, depresję i nudę… a także szansą dla innowacyjnych marketerów. Prawdziwe postawy konsumentów. 91% ankietowanych przyznaje, że regularnie kłamie, a 25% podaje w ankietach nieprawdziwe zarobki. To tylko wierzchołek góry lodowej w sferze ukrytych potrzeb, motywacji i dążeń konsumentów. Teoria różnych aktorów. Nabywca i użytkownik to czasami dwie różne osoby. Grymas na twarzy dziecka bywa dla rodzica ważniejszy niż racjonalne przesłanki, takie jak cena, trwałość czy jakość produktu. Konsumpcja wirtualna. Internet to nowy rynek dla produktów, które mało kto kupuje w zwykłych sklepach. Dowiedz się, jak marketerzy działający w sieci żerują na ludzkiej ciekawości. Mroczne zachowania konsumentów. Tradycyjna teoria marketingu uczy, że konsument działa racjonalnie i jest dobrze poinformowany. Życie pokazuje coś innego -- ludzie irracjonalnie szkodzą sobie i innym, wpadają w nałogi i dają się wykorzystywać jako króliki doświadczalne. "Odkryj znaczenie symboli tkwiących w produktach. Dobry produkt to taki, który możesz poczuć, możesz go skosztować i powąchać -- a wszystko to za pomocą oczu. I nie będziesz wiedział, dlaczego się nim interesujesz" Michael R. Solomon

Informacje dodatkowe o Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wydanie VI:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0059-0
Liczba stron: 640

więcej

Kup książkę Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wydanie VI

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wydanie VI - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy