Książki - nowości - Ekonomia

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 222602 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Contemporary Advertising
Arens Wydawnictwo: angielskie

Contemporary Advertising, 10/e, is one of the best-selling advertising texts in this field. Known as the żcoffee table bookż for Advertising, it is known for its current examples, the authorżs ability to pull... czytaj dalej

Second Century Reconnecting Customer & Value Chain Through
Holweg Wydawnictwo: angielskie

As the auto industry moves into its second century, it suffers from low margins and a sclerotic value chain that cannot evolve with customer desires. Inventories of many weeks pile up on dealer lots and at... czytaj dalej

Lexikon der Aussenwirtschaft
Reining Wydawnictwo: angielskie

Das Lexikon erläutert #8211; alphabetisch nach Stichwörtern geordnet #8211; Fachwissen aus der Ebene der weltwirtschaftlichen, der supranationalen, der volkswirtschaftlichen, der regionalwirtschaftlichen, der... czytaj dalej

Photowars Simulation CD
M. Sawhney Wydawnictwo: angielskie

For undergraduate/graduate-level courses in Strategic Marketing and Marketing Management.Photo Wars is a multi-dimensional computer simulation program that immerses students as marketing strategists in the... czytaj dalej

Actuarial Theory for Dependent Risks
Denuit Wydawnictwo: angielskie

The increasing complexity of insurance and reinsurance products has seen a growing interest amongst actuaries in the modelling of dependent risks. For efficient risk management, actuaries need to be able to... czytaj dalej

ICCA Handbook of Corporate Social Responsibility
J. Hennigfeld Wydawnictwo: angielskie

The world#8217;s leading companies have realized that success in the long term requires them not only to make an economic profit, but also to contribute to the societies in which they operate. As a result Corporate... czytaj dalej

Cool Time A Hands-on Plan for Managing
S. Prentice Wydawnictwo: angielskie

If you have ever said (or felt) any of the following, then Cool Time is the solution for you: * I spend more and more time just dealing with e-mail. * I often take work home or stay late because that's when... czytaj dalej

Emotionally Intelligent Manager
D. Caruso Wydawnictwo: angielskie

We Have Long Been Taught That emotions should be felt and expressed in carefully controlled ways, and then only in certain environments and at certain times. This is especially true when at work, particularly... czytaj dalej

Collateralized Debt Obligations
D. Lucas Wydawnictwo: angielskie

Since first edition's publication, the CDO market has seen tremendous growth. As of 2005, $1.1 trillion of CDOs were outstanding -- making them the fastest-growing investment vehicle of the last decade. To... czytaj dalej

Amerykański mit polski konsument czyli reklamowe oblicza Ameryki
Szymkowska-Bartyzel Jolanta Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Książka jest poświęcona komunikatom reklamowym wykorzystującym mity i motywy kulturowe Stanów Zjednoczonych w celu wywołania u odbiorców zachowań rynkowych. Reklama jest dziś nie tylko istotnym elementem mechanizmu... czytaj dalej