Książki - nowości - Ekonomia

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211417 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

E-business Strategic Thinking & Practice
Canzer Wydawnictwo: angielskie

Canzer's comprehensive approach to e-business centers on four key areas of strategic planning: technology, management, marketing, and finance. In clear contrast to other texts that overlook both management... czytaj dalej

Miller Governmental GAAP Practice Manual
Lloyd Wydawnictwo: inne

Miller Governmental GAAP Guide discusses all the promulgated accounting principles applicable to financial reporting by state and local governments. It delivers a thorough analysis of GASB Statements, GASB... czytaj dalej

Financial Sector Policy
Gerald Caprio Wydawnictwo: angielskie

This book collects ten complementary essays on different aspects of financial sector policy for developing and transitional economies. The essays, by leading theoreticians and practitioners, draw on the history... czytaj dalej

Principles & Practice of Marketing
Blythe Wydawnictwo: angielskie

The intention of this book is to explain the received wisdom about marketing, and provide the counter-arguments which moderate the debate. It examines what marketing does, and seeks to strike a balance between... czytaj dalej

Wspomaganie procesów decyzyjnych t.1 Statystyka
Marianna Lipiec-Zajchowska (red.) Wydawnictwo: brak danych

Książka stanowi tom I treściwej serii przybliżającej studentom i praktykom metody wspomagajaće podejmowanie decyzji. Od początku wykład prowadzony jest na bazie przykładów, z ograniczeniem do niezbędnego minimum... czytaj dalej

Ekonomia. Kurs podstawowy
Beksiak Janusz Wydawnictwo: brak danych

Czym się zajmuje ekonomia - wybór ekonomiczny - gospodarka rynkowa - wybór konsumenta, przedsiębiorcy - popyt na dobra konsumpcyjne, czynniki wytwórcze - wolna konkurencja - monopol i konkurencja monopolistyczna... czytaj dalej

Soulful Science
D. Coyle Wydawnictwo: angielskie

To many, Thomas Carlyle's put-down of economics as "the dismal science" is as fitting now as it was 150 years ago. But Diane Coyle argues that economics today is more soulful than dismal, a more practical... czytaj dalej

Marketing Research
S. Easwaran Wydawnictwo: angielskie

Marketing Research is a comprehensive textbook specially designed to meet the needs of management students. It combines both the quantitative and qualitative aspects of marketing research, and addresses its... czytaj dalej

Elgar Companion to Development Studies
David Clark Wydawnictwo: brak danych

"The Elgar Companion to Development Studies" is an innovative and utterly unique reference book that includes original contributions covering development economics as well as development studies broadly... czytaj dalej

Second Century Reconnecting Customer & Value Chain Through
Holweg Wydawnictwo: angielskie

As the auto industry moves into its second century, it suffers from low margins and a sclerotic value chain that cannot evolve with customer desires. Inventories of many weeks pile up on dealer lots and at... czytaj dalej