Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - STRATEGIE ZAGRANICZNEJ EKSPANSJI PRZEDSIĘBIORSTW
STRATEGIE ZAGRANICZNEJ EKSPANSJI PRZEDSIĘBIORSTW
Marian Gorynia

W szybko globalizującej się gospodarce coraz częściej mamy do czynienia z wychodzeniem firm ze swoją działalnością gospodarczą za granicę. W podręczniku wyjaśniono koncepcje zagranicznej ekspansji...czytaj dalej

Okładka - Sprawozdanie finansowe przedsiębiorstwa
Sprawozdanie finansowe przedsiębiorstwa
Wiktor Gabrusewicz, Marzena Remlein

Sprawozdanie finansowe jest końcowym produktem prac księgowych odnoszących się do pewnego okresu. Przedstawia ono dane dotyczące sytuacji majątkowej, kapitałowej i wyników finansowych jednostki gospodarczej...czytaj dalej

Okładka - Strategie rozwoju handlu
Strategie rozwoju handlu
Tomasz Domański

Książka stanowi efekt wieloletnich analiz oraz obserwacji i badań największych międzynarodowych sieci handlowych. Jej walorem jest ukazanie w sposób przejrzysty i uporządkowany kluczowych wyzwań strategicznych...czytaj dalej

Okładka - Epistemologia w naukach o zarządzaniu
Epistemologia w naukach o zarządzaniu
Sułkowski Łukasz

Autor analizuje podstawy poznawcze w naukach o zarządzaniu. Jest to ważne, gdyż w tych naukach tworzona i rozpowszechniona wiedza ma charakter praktyczny, zwykle intuicyjny, daleki od ideałów nauki empirycznej....czytaj dalej

Okładka - Marketing globalny ery cyfrowej
Marketing globalny ery cyfrowej
Bill Bishop

W książce Autor opisuje koncepcje globalnego marketingu cyfrowego, istotne informacje w tym zakresie i strukturę postępowania krok po kroku, aby ułatwić wprowadzenie tego marketingu. Tłumaczy również, jak rozwijać...czytaj dalej

Okładka - RYNKI MŁODYCH KONSUMENTÓW W NOWYCH KRAJACH UNII EUROPEJSKIEJ
RYNKI MŁODYCH KONSUMENTÓW W NOWYCH KRAJACH UNII EUROPEJSKIEJ
Anna Olejniczuk-Merta

Zainteresowanie wieloaspektową problematyką funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych w Unii Europejskiej wynika z faktu, ze społeczeństwo europejskie się starzeje i jego przyszłość zależy od coraz młodszych pokoleń...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym
Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym
Maria Sławińska

W książce zostały przedstawione podstawowe procesy składające się na funkcjonowanie przedsiębiorstwa handlowego i skuteczne nim zarządzanie. Do procesów tych należą: ustalenie celów działalności przedsiębiorstwa...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Zły Samarytanin
Jarosław Dobrowolski ;
Zły Samarytanin
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy