Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - STRATEGIE ZAGRANICZNEJ EKSPANSJI PRZEDSIĘBIORSTW
STRATEGIE ZAGRANICZNEJ EKSPANSJI PRZEDSIĘBIORSTW
Marian Gorynia

W szybko globalizującej się gospodarce coraz częściej mamy do czynienia z wychodzeniem firm ze swoją działalnością gospodarczą za granicę. W podręczniku wyjaśniono koncepcje zagranicznej ekspansji...czytaj dalej

Okładka - MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI EKONOMICZNE
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI EKONOMICZNE
BOŻYK PAWEŁ

Podręcznik pozwala opanować i pogłębić wiedzę dotyczącą międzynarodowych stosunków ekonomicznych. Wiele uwagi poświęcono w nim m.in. podziałowi pracy, handlowi towarami i usługami, przepływowi czynników produkcji...czytaj dalej

Okładka - Współczesna polityka pieniężna
Współczesna polityka pieniężna
Kokoszczyński Ryszard

Autor skoncentrował się na modelowym opisie najważniejszych problemów związanych z kształtowaniem i realizacją polityki pieniężnej oraz tam, gdzie jest to możliwe na kwantyfikacji jej podstawowych charakterystyk...czytaj dalej

Okładka - RYNKI MŁODYCH KONSUMENTÓW W NOWYCH KRAJACH UNII EUROPEJSKIEJ
RYNKI MŁODYCH KONSUMENTÓW W NOWYCH KRAJACH UNII EUROPEJSKIEJ
Anna Olejniczuk-Merta

Zainteresowanie wieloaspektową problematyką funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych w Unii Europejskiej wynika z faktu, ze społeczeństwo europejskie się starzeje i jego przyszłość zależy od coraz młodszych pokoleń...czytaj dalej

Okładka - Marketing globalny ery cyfrowej
Marketing globalny ery cyfrowej
Bill Bishop

W książce Autor opisuje koncepcje globalnego marketingu cyfrowego, istotne informacje w tym zakresie i strukturę postępowania krok po kroku, aby ułatwić wprowadzenie tego marketingu. Tłumaczy również, jak rozwijać...czytaj dalej

Okładka - Sprawozdanie finansowe przedsiębiorstwa
Sprawozdanie finansowe przedsiębiorstwa
Wiktor Gabrusewicz, Marzena Remlein

Sprawozdanie finansowe jest końcowym produktem prac księgowych odnoszących się do pewnego okresu. Przedstawia ono dane dotyczące sytuacji majątkowej, kapitałowej i wyników finansowych jednostki gospodarczej...czytaj dalej

Okładka - Epistemologia w naukach o zarządzaniu
Epistemologia w naukach o zarządzaniu
Sułkowski Łukasz

Autor analizuje podstawy poznawcze w naukach o zarządzaniu. Jest to ważne, gdyż w tych naukach tworzona i rozpowszechniona wiedza ma charakter praktyczny, zwykle intuicyjny, daleki od ideałów nauki empirycznej....czytaj dalej

Okładka - Owcze produkty spożywcze
Owcze produkty spożywcze
Kędzior Władysław

W książce Autor omawia, na tle stanu i perspektyw rozwoju produkcji owczarskiej, zagadnienia dotyczące produkcji mięsa owczego (zwłaszcza jagnięciny) oraz mleka owczego i jego przetworów. Są to problemy bardzo...czytaj dalej

Zobacz także

Reklamy