RYNKI MŁODYCH KONSUMENTÓW W NOWYCH KRAJACH UNII EUROPEJSKIEJ

Ocena: 0 (0 głosów)
Zainteresowanie wieloaspektową problematyką funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych w Unii Europejskiej wynika z faktu, ze społeczeństwo europejskie się starzeje i jego przyszłość zależy od coraz młodszych pokoleń. Jednym z aspektów analizy funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych jest analiza rynku adresowanych do nich towarów i usług, rozwój i przeobrażenia tego rynku wraz z uwzględnieniem edukacji rynkowej młodzieży, jej coraz aktywniejszej roli na rynku włącznie z przejmowaniem funkcji decydenta przy zakupach dla siebie, rodziców i domu, a także społeczne i marketingowe konsekwencje rozwoju nowych zjawisk i trendów w tym zakresie. Książka jest poświęcona analizie porównawczej rynków młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej z uwzględnieniem wskazanych zagadnień i tendencji rozwojowych oraz czynników sprawczych (społecznych, ekonomicznych, demograficznych i technologicznych) zachodzących przeobrażeń. Ma więc charakter analizy kompleksowej i interdyscyplinarnej, obrazującej realia oraz perspektywy rozwoju rynków młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej.

Informacje dodatkowe o RYNKI MŁODYCH KONSUMENTÓW W NOWYCH KRAJACH UNII EUROPEJSKIEJ:

Wydawnictwo: PWE
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788320817485
Liczba stron: 182

więcej

Kup książkę RYNKI MŁODYCH KONSUMENTÓW W NOWYCH KRAJACH UNII EUROPEJSKIEJ

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

RYNKI MŁODYCH KONSUMENTÓW W NOWYCH KRAJACH UNII EUROPEJSKIEJ - opinie o książce

Reklamy