Książka stanowi systematyczny, przystępny wykład z zakresu podstawowych zagadnień teorii konsumpcji, metodyki jej badań oraz sposobów wykorzystania ich wyników w praktyce życia gospodarczego i społecznego....czytaj dalej
Ustalenie daty przystąpienia Polski do Unii Europejskiej i zakończenie negocjacji akcesyjnych daje szansę na takie zmiany w polskiej gospodarce, które pozwolą zmniejszyć lukę technologiczną i w jakości zarządzania...czytaj dalej
Zmieniające się warunki otoczenia, niepewność działania, rosnące wymagania klientów, zaostrzająca się konkurencja wymuszają na przedsiębiorstwach podejmowanie działań zwiększających efektywność funkcjonowania...czytaj dalej
W książce przedstawiono całokształt problematyki dotyczącej działania konglomeratów finansowych mających istotne znaczenie dla funkcjonowania jednolitego europejskiego rynku finansowego. Należy pamiętać, że...czytaj dalej
Rozwój światowej gospodarki sprawia, że coraz więcej firm ma charakter ponadnarodowy działają w wielu państwach, często wręcz w skali globalnej. Strategie ich funkcjonowania muszą więc z jednej strony uwzględniać...czytaj dalej
Leksykon obejmuje najważniejszą terminologię z zakresu: międzynarodowych stosunków gospodarczych, międzynarodowych organizacji gospodarczych, marketingu międzynarodowego, organizacji i technik handlu zagranicznego...czytaj dalej
W książce autorka przedstawia zwięzły opis kolejnych etapów sformalizowanego procesu tworzenia planu marketingowego - od badań i analizy bieżącej sytuacji po opracowanie strategii oraz planowanie oceny i kontroli...czytaj dalej
Nowoczesny podręcznik, napisany przystępnym językiem, adresowany do wykładowców, studentów i słuchaczy studiów podyplomowych uczelni ekonomicznych, uniwersytetów i politechnik. Po omówieniu podstaw ekologii...czytaj dalej