Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - Gospodarka Polski przed wejściem do Unii Europejskiej
Gospodarka Polski przed wejściem do Unii Europejskiej
Lipiński Jan, Sławiński Andrzej (red.)

Ustalenie daty przystąpienia Polski do Unii Europejskiej i zakończenie negocjacji akcesyjnych daje szansę na takie zmiany w polskiej gospodarce, które pozwolą zmniejszyć lukę technologiczną i w jakości zarządzania...czytaj dalej

Okładka - Szkice o polityce pieniężnej
Szkice o polityce pieniężnej
Wojtyna Andrzej

W książce przedstawiono kierunki badań nad polityką pieniężną w kontekście przemian we współczesnej makroekonomii. Poszczególne rozdziały poświęcono m.in.: kryzysom finansowym, kosztom dezinflacji, skuteczności...czytaj dalej

Okładka - Konsumpcja
Konsumpcja
Bywalec Czesław, Rudnicki Leszek

Książka stanowi systematyczny, przystępny wykład z zakresu podstawowych zagadnień teorii konsumpcji, metodyki jej badań oraz sposobów wykorzystania ich wyników w praktyce życia gospodarczego i społecznego....czytaj dalej

Okładka - Konglomeraty finansowe
Konglomeraty finansowe
Małgorzata Iwanicz-Drozdowska

W książce przedstawiono całokształt problematyki dotyczącej działania konglomeratów finansowych mających istotne znaczenie dla funkcjonowania jednolitego europejskiego rynku finansowego. Należy pamiętać, że...czytaj dalej

Okładka - ANALIZA DZIAŁALNOŚCI I ROZWOJU PRZEDSIEBIORSTWA
ANALIZA DZIAŁALNOŚCI I ROZWOJU PRZEDSIEBIORSTWA
SKOWRONEK-MIELCZAREK ANNA, LESZCZYŃSKI ZDZISŁAW

Zmieniające się warunki otoczenia, niepewność działania, rosnące wymagania klientów, zaostrzająca się konkurencja wymuszają na przedsiębiorstwach podejmowanie działań zwiększających efektywność funkcjonowania...czytaj dalej

Okładka - Leksykon handlu zagranicznego
Leksykon handlu zagranicznego
Białecki Klemens, Januszkiewicz Włodzimierz, Oręziak Leokadia

Leksykon obejmuje najważniejszą terminologię z zakresu: międzynarodowych stosunków gospodarczych, międzynarodowych organizacji gospodarczych, marketingu międzynarodowego, organizacji i technik handlu zagranicznego...czytaj dalej

Okładka - Plan marketingowy
Plan marketingowy
Marian Burk Wood

W książce autorka przedstawia zwięzły opis kolejnych etapów sformalizowanego procesu tworzenia planu marketingowego - od badań i analizy bieżącej sytuacji po opracowanie strategii oraz planowanie oceny i kontroli...czytaj dalej

Okładka - Ochrona biosfery
Ochrona biosfery
Poskrobko Bazyli, Poskrobko Tomasz, Skiba Katarzyna

Nowoczesny podręcznik, napisany przystępnym językiem, adresowany do wykładowców, studentów i słuchaczy studiów podyplomowych uczelni ekonomicznych, uniwersytetów i politechnik. Po omówieniu podstaw ekologii...czytaj dalej

Zobacz także

Reklamy