Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - Dylematy cywilizacji informatycznej
Dylematy cywilizacji informatycznej
Szewczyk Agnieszka (red.)

Książka jest poświęcona problemom rozwoju społeczeństwa informacyjnego oraz roli informacji (oczywiście skomputeryzowanej) we współczesnych społeczeństwach. Autorzy omawiane zagadnienia ujęli w następujących...czytaj dalej

Okładka - Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów
Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów
Kieżel Ewa (red.)

Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców na kierunku zarządzania i mrketingu uczelni ekonomicznych oraz słuchaczy studiów podyplomowych zainteresowanych problematyką rynkowych zachowań konsumentów...czytaj dalej

Okładka - BADANIA OPERACYJNE
BADANIA OPERACYJNE
Sikora Wojciech (red.)

We współczesnej gospodarce przy podejmowaniu decyzji wykorzystywane są metody statystyczno-matematyczne. W podręczniku przedstawiono m.in. liczne przykłady zastosowań programowania liniowego, wielokryterialnego...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie środowiskowe
Zarządzanie środowiskowe
Witold Nierzwicki

Wszyscy zdajemy sobie sprawę z roli środowiska w naszym życiu i działalności gospodarczej. O wizerunku organizacji i jej pozycji rynkowej decyduje m.in. sposób, w jaki nadzoruje ona oddziaływanie na środowisko...czytaj dalej

Okładka - Finanse publiczne
Finanse publiczne
WERNIK ANDRZEJ

W finansach publicznych, tak jak w każdej innej dziedzinie, pojawiają się nieporozumienia i fałszywe sądy wynikające z powierzchownego podejścia i niedostatecznej znajomości uwarunkowań leżących u podłoża zjawisk...czytaj dalej

Okładka - Ekonometria
Ekonometria
Aleksander Wolfe

Podręcznik prezentuje w przystępny sposób metody analizy ekonometrycznej. Zawiera opis zarówno tradycyjnych metod estymacji, testów i procedur, jak i najnowszych osiągnięć w dziedzinie modelowania ekonometrycznego...czytaj dalej

Okładka - Strategie rozwoju handlu
Strategie rozwoju handlu
Tomasz Domański

Książka stanowi efekt wieloletnich analiz oraz obserwacji i badań największych międzynarodowych sieci handlowych. Jej walorem jest ukazanie w sposób przejrzysty i uporządkowany kluczowych wyzwań strategicznych...czytaj dalej

Zobacz także

Reklamy