Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - Podstawy geografii ekonomicznej
Podstawy geografii ekonomicznej
Opracowanie Zbiorowe

Jest to trzecie, zmienione wydanie podręcznika obejmującego podstawową wiedzę z geografii ekonomicznej świata, ze szczególnym uwzględnieniem Polski. Duży nacisk został położony na aktualność omawianych zagadnień...czytaj dalej

Okładka - Wpływ społeczny w organizacji
Wpływ społeczny w organizacji
Barbara Kożusznik

W książce wyjaśniono, czym jest wpływ społeczny w organizacji oraz jakie są konsekwencje wywierania wpływu w relacjach międzyludzkich, zespołach pracowniczych i w organizacji, a także omówiono wiele istotnych...czytaj dalej

Okładka - Statystyka nie jest trudna. Część 2. Metody wnioskowania statystycznego
Statystyka nie jest trudna. Część 2. Metody wnioskowania statystycznego
Andrzej Luszniewicz

Piąte wydanie podręcznika, który zawiera popularny wykład metod wnioskowania statystycznego w warunkach niepewności. W przystępny sposób omówiono w nim zagadnienia weryfikacji hipotez statystycznych, ograniczając...czytaj dalej

Okładka - Podstawy geografii politycznej
Podstawy geografii politycznej
Zbigniew Rykiel

W pracy przedstawiono zjawiska i procesy, które ukształtowały obecną strukturę ekonomiczno-polityczną świata, przy czym szczególną uwagę zwrócono na przemiany zachodzące w przestrzeni politycznej świata oraz...czytaj dalej

Okładka - Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie
Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie
Krystyna Mazurek-Łopacińska

Książka ta wyjaśnia:- podstawową zasadę marketingu, jaką jest orientacja na klienta- opisuje cechy nowego konsumenta, jego potrzeby i oczekiwania- radzi, jak wykorzystać wiedzę o zachowaniach konsumentów do...czytaj dalej

Okładka - Przyszłość konkurencji
Przyszłość konkurencji
C.K. Prahalad

W książce autorzy przedstawiają swój pogląd na to, jak się zmieni sposób konkurowania w przyszłości. Wskazują kluczowe zmiany funkcjonalne, z jakimi przedsiębiorstwa będą miały do czynienia, w tym dotyczące...czytaj dalej

Okładka - Marketing  w turystyce
Marketing w turystyce
J. Christopher Holloway, Chris Robinson

W książce, napisanej jasno i przejrzyście, autorzy przedstawiają zastosowanie reguł i narzędzi marketingu w turystyce. Zaznajamiają czytelnika z planowaniem marketingowym, zagadnieniami badań rynku, segmentacją...czytaj dalej

Okładka - Unia europejska organizacja i funkcjonowanie
Unia europejska organizacja i funkcjonowanie
Michelle Cini

W podręczniku zostały przedstawione ekonomiczne i polityczne aspekty funkcjonowania Unii Europejskiej. Autorzy pokazali ewolucję Wspólnot Europejskich i Unii Europejskiej, a także różne teorie i koncepcje wyjaśniające...czytaj dalej

Zobacz także

Reklamy