Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - Negocjacje
Negocjacje
Maurice A.Beroff

Negocjacje nie mogą polegać na szybkim ataku, który ma rozstrzygnąć, kto zwyciężył, a kto przegrał. To musi być rozłożony w czasie proces dochodzenia do rozwiązania akceptowalnego przez wszystkie strony. Dlatego...czytaj dalej

Okładka - Techniki analizy finansowej
Techniki analizy finansowej
Erich A. Helfert

Książka omawia najnowsze tendencje w zakresie analizy finansowej. Autor dzieli przedsiębiorstwo na trzy wzajemnie ze sobą powiązane obszary decyzyjne: działalności operacyjnej, inwestycji i źródeł finansowania...czytaj dalej

Okładka - Operacje handlu zagranicznego
Operacje handlu zagranicznego
Klemens P. Białecki

Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu organizacji i techniki handlu zagranicznego. Czytelnik zapozna się z podstawowymi zagadnieniami i warunkami przeprowadzania transakcji, sposobami ich zawierania oraz...czytaj dalej

Okładka - Lojalność klientów
Lojalność klientów
Edyta Rudawska

Ksi żka wyja nia istotę lojalno ci wobec firmy, marki i produktu, omawia przyczyny utraty klientów, przedstawia konieczno ć zmiany podej cia do klienta, opisuje proces kształtowania lojalno ci klientów, zawiera...czytaj dalej

Okładka - Przemiany we współczesnej gospodarce światowej
Przemiany we współczesnej gospodarce światowej
Praca Zbiorowa

Zachodzące w świecie procesy internacjonalizacji i globalizacji, a także rozszerzenie Unii Europejskiej sprawiają, że rośnie zainteresowanie międzynarodowymi stosunkami gospodarczymi. Podręcznik ten wyjaśnia...czytaj dalej

Okładka - Słownik handlowy angielsko polski
Słownik handlowy angielsko polski
Opracowanie Zbiorowe

Słownik zawiera około 63 000 terminów z różnych dziedzin ekonomii, a zwłaszcza handlu międzynarodowego, obrotu giełdowego, ubezpieczeń, finansów, bankowości, prawa międzynarodowego, transportu morskiego i lotniczego...czytaj dalej

Okładka - Racjonalność decyzji
Racjonalność decyzji
Tyszka Tadeusz , Zaleśliewicz Tomasz

Teoria decyzji jest pierwszym w historii zbiorem metod służących do racjonalnego wyważania ryzyka.- i jej poświęcona jest ta książka.Nie jest ona jednak suchym wykładem teorii, ale skoncentrowano się w niej...czytaj dalej

Okładka - Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu
Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu
Philip Kotler

Philip Kotler, guru współczesnego marketingu, wyróżnił dziesięć najczęściej popełnianych błędów w marketingu, które nazwał śmiertelnymi grzechami marketingu. Jego zdaniem w firmach należy ustalić, co przyczynia...czytaj dalej

Zobacz także

Reklamy