Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - Techniki analizy finansowej
Techniki analizy finansowej
Erich A. Helfert

Książka omawia najnowsze tendencje w zakresie analizy finansowej. Autor dzieli przedsiębiorstwo na trzy wzajemnie ze sobą powiązane obszary decyzyjne: działalności operacyjnej, inwestycji i źródeł finansowania...czytaj dalej

Okładka - Operacje handlu zagranicznego
Operacje handlu zagranicznego
Klemens P. Białecki

Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu organizacji i techniki handlu zagranicznego. Czytelnik zapozna się z podstawowymi zagadnieniami i warunkami przeprowadzania transakcji, sposobami ich zawierania oraz...czytaj dalej

Okładka - Ochrona i edukacja konsumentów we współczesnej gospodarce rynkowej
Ochrona i edukacja konsumentów we współczesnej gospodarce rynkowej
Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Irena Ozimek

W książce poruszono szeroki zakres zagadnień obejmujących ochronę i edukację konsumentów. Omówiono zagadnienia dotyczące m.in. pozycji konsuemnta na rynku, przybliżono genezę, rozwój i cele polityki konsumenckiej...czytaj dalej

Okładka - Lojalność klientów
Lojalność klientów
Edyta Rudawska

Ksi żka wyja nia istotę lojalno ci wobec firmy, marki i produktu, omawia przyczyny utraty klientów, przedstawia konieczno ć zmiany podej cia do klienta, opisuje proces kształtowania lojalno ci klientów, zawiera...czytaj dalej

Okładka - Racjonalność decyzji
Racjonalność decyzji
Tyszka Tadeusz , Zaleśliewicz Tomasz

Teoria decyzji jest pierwszym w historii zbiorem metod służących do racjonalnego wyważania ryzyka.- i jej poświęcona jest ta książka.Nie jest ona jednak suchym wykładem teorii, ale skoncentrowano się w niej...czytaj dalej

Okładka - Strategiczne planowanie marketingowe
Strategiczne planowanie marketingowe
Ryszard Kłeczek, Witold Kowal

W podręczniku przedstawiono zasady oraz techniki opracowania i realizacji strategii marketingowej, wzbogacone wieloma przykładami. W książce omówiono: kolejne etapy procesu strategicznego planowania marketingowego...czytaj dalej

Okładka - Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu
Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu
Philip Kotler

Philip Kotler, guru współczesnego marketingu, wyróżnił dziesięć najczęściej popełnianych błędów w marketingu, które nazwał śmiertelnymi grzechami marketingu. Jego zdaniem w firmach należy ustalić, co przyczynia...czytaj dalej

Okładka - Słownik handlowy angielsko polski
Słownik handlowy angielsko polski
Opracowanie Zbiorowe

Słownik zawiera około 63 000 terminów z różnych dziedzin ekonomii, a zwłaszcza handlu międzynarodowego, obrotu giełdowego, ubezpieczeń, finansów, bankowości, prawa międzynarodowego, transportu morskiego i lotniczego...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy