Książka omawia najnowsze tendencje w zakresie analizy finansowej. Autor dzieli przedsiębiorstwo na trzy wzajemnie ze sobą powiązane obszary decyzyjne: działalności operacyjnej, inwestycji i źródeł finansowania...czytaj dalej
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu organizacji i techniki handlu zagranicznego. Czytelnik zapozna się z podstawowymi zagadnieniami i warunkami przeprowadzania transakcji, sposobami ich zawierania oraz...czytaj dalej
W książce poruszono szeroki zakres zagadnień obejmujących ochronę i edukację konsumentów. Omówiono zagadnienia dotyczące m.in. pozycji konsuemnta na rynku, przybliżono genezę, rozwój i cele polityki konsumenckiej...czytaj dalej
Ksi żka wyja nia istotę lojalno ci wobec firmy, marki i produktu, omawia przyczyny utraty klientów, przedstawia konieczno ć zmiany podej cia do klienta, opisuje proces kształtowania lojalno ci klientów, zawiera...czytaj dalej
Teoria decyzji jest pierwszym w historii zbiorem metod służących do racjonalnego wyważania ryzyka.- i jej poświęcona jest ta książka.Nie jest ona jednak suchym wykładem teorii, ale skoncentrowano się w niej...czytaj dalej
W podręczniku przedstawiono zasady oraz techniki opracowania i realizacji strategii marketingowej, wzbogacone wieloma przykładami. W książce omówiono: kolejne etapy procesu strategicznego planowania marketingowego...czytaj dalej
Philip Kotler, guru współczesnego marketingu, wyróżnił dziesięć najczęściej popełnianych błędów w marketingu, które nazwał śmiertelnymi grzechami marketingu. Jego zdaniem w firmach należy ustalić, co przyczynia...czytaj dalej
Słownik zawiera około 63 000 terminów z różnych dziedzin ekonomii, a zwłaszcza handlu międzynarodowego, obrotu giełdowego, ubezpieczeń, finansów, bankowości, prawa międzynarodowego, transportu morskiego i lotniczego...czytaj dalej