Przyszłość konkurencji

Ocena: 0 (0 głosów)
W książce autorzy przedstawiają swój pogląd na to, jak się zmieni sposób konkurowania w przyszłości. Wskazują kluczowe zmiany funkcjonalne, z jakimi przedsiębiorstwa będą miały do czynienia, w tym dotyczące rozwoju produktów, kształtowania cen, zarządzania kanałami dystrybucji, marką i relacjami z klientami, korzystania z techniki informacyjnej oraz sprawowania nadzoru korporacyjnego.

Informacje dodatkowe o Przyszłość konkurencji:

Wydawnictwo: PWE
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-208-1580-0
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Przyszłość konkurencji

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Przyszłość konkurencji - opinie o książce

Reklamy