Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - Marketing usług hotelarskich
Marketing usług hotelarskich
Turkowski Marek

W drugim, zmienionym wydaniu MARKETINGU USŁUG HOTELARSKICH Autor uwzględnił wszystkie wymienione zmiany, tj. uproszczone zasady przyjazdu do Polski, ucywilizowane relacje pieniężne, zwiększona liczba hoteli...czytaj dalej

Okładka - Wpływ społeczny w organizacji
Wpływ społeczny w organizacji
Barbara Kożusznik

W książce wyjaśniono, czym jest wpływ społeczny w organizacji oraz jakie są konsekwencje wywierania wpływu w relacjach międzyludzkich, zespołach pracowniczych i w organizacji, a także omówiono wiele istotnych...czytaj dalej

Okładka - Marketing  w turystyce
Marketing w turystyce
J. Christopher Holloway, Chris Robinson

W książce, napisanej jasno i przejrzyście, autorzy przedstawiają zastosowanie reguł i narzędzi marketingu w turystyce. Zaznajamiają czytelnika z planowaniem marketingowym, zagadnieniami badań rynku, segmentacją...czytaj dalej

Okładka - INSTYTUCJE A POLITYKA EKONOMICZNA W KRAJACH NA ŚREDNIM POZIOMIE ROZWOJU
INSTYTUCJE A POLITYKA EKONOMICZNA W KRAJACH NA ŚREDNIM POZIOMIE ROZWOJU
Andrzej Wojtyna

W książce pokazano relacje między instytucjami a polityką ekonomiczną, które mogą sprzyjać albo utrudniać procesy doganiania przez Polskę wysoko rozwiniętych krajów Unii Europejskiej. Autorzy uznają, że do...czytaj dalej

Okładka - W pogoni za straconym czasem. Wzrost gospodarczy w Europie Środkowo-Wschodniej
W pogoni za straconym czasem. Wzrost gospodarczy w Europie Środkowo-Wschodniej
Witold M. Orłowski

Burzliwe dzieje rozwoju krajów Europy Środkowo-Wschodniej w ciągu minionych dziesięcioleci zasługują na głębsze badania, bez ograniczania się do powtarzania obiegowych sądów. Błędów popełnionych...czytaj dalej

Okładka - Metody statystyczne w analizie działalności przedsiębiorstwa
Metody statystyczne w analizie działalności przedsiębiorstwa
Nowak Edward (red.)

W książce przedstawiono przegląd metod statystycznych, a także ich zastosowania umożliwiające ocenę i kontrolę działalności współczesnego przedsiębiorstwa oraz podejmowanie racjonalnych decyzji. Szczególną...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie wiedzą
Zarządzanie wiedzą
Christina Evans

Evans w swojej książce zajmuje się rolą relacji międzyludzkich w przedsiębiorstwie, w tym: organizowaniem pracy ludzi, aby współdziałając ze sobą, efektywnie wykorzystywali posiadaną wiedzę, funkcjami pełnionymi...czytaj dalej

Okładka - Negocjacje
Negocjacje
Maurice A.Beroff

Negocjacje nie mogą polegać na szybkim ataku, który ma rozstrzygnąć, kto zwyciężył, a kto przegrał. To musi być rozłożony w czasie proces dochodzenia do rozwiązania akceptowalnego przez wszystkie strony. Dlatego...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy