Książka stanowi pełny, bardzo dokładny opis poszczególnych etapów międzynarodowych transakcji handlowych. Autorzy, dysponując bogatym doświadczeniem zawodowym oraz mając na uwadze trudny do przeceniania walor...czytaj dalej
Podręcznik zawiera popularny wykład statystyki opisowej i matematycznej dostosowany do typowego programu zajęć z tego przemiotu na studiacj licencjackich. Poszczególne zagadnienia zostały zaprezentowane w przystępny...czytaj dalej
W drugim, zmienionym wydaniu MARKETINGU USŁUG HOTELARSKICH Autor uwzględnił wszystkie wymienione zmiany, tj. uproszczone zasady przyjazdu do Polski, ucywilizowane relacje pieniężne, zwiększona liczba hoteli...czytaj dalej
W książce przedstawiono przegląd metod statystycznych, a także ich zastosowania umożliwiające ocenę i kontrolę działalności współczesnego przedsiębiorstwa oraz podejmowanie racjonalnych decyzji. Szczególną...czytaj dalej
Burzliwe dzieje rozwoju krajów Europy Środkowo-Wschodniej w ciągu minionych dziesięcioleci zasługują na głębsze badania, bez ograniczania się do powtarzania obiegowych sądów. Błędów popełnionych...czytaj dalej
W książce pokazano relacje między instytucjami a polityką ekonomiczną, które mogą sprzyjać albo utrudniać procesy doganiania przez Polskę wysoko rozwiniętych krajów Unii Europejskiej. Autorzy uznają, że do...czytaj dalej
Evans w swojej książce zajmuje się rolą relacji międzyludzkich w przedsiębiorstwie, w tym: organizowaniem pracy ludzi, aby współdziałając ze sobą, efektywnie wykorzystywali posiadaną wiedzę, funkcjami pełnionymi...czytaj dalej
W książce poruszono szeroki zakres zagadnień obejmujących ochronę i edukację konsumentów. Omówiono zagadnienia dotyczące m.in. pozycji konsuemnta na rynku, przybliżono genezę, rozwój i cele polityki konsumenckiej...czytaj dalej