W drugim, zmienionym wydaniu MARKETINGU USŁUG HOTELARSKICH Autor uwzględnił wszystkie wymienione zmiany, tj. uproszczone zasady przyjazdu do Polski, ucywilizowane relacje pieniężne, zwiększona liczba hoteli...czytaj dalej
W książce wyjaśniono, czym jest wpływ społeczny w organizacji oraz jakie są konsekwencje wywierania wpływu w relacjach międzyludzkich, zespołach pracowniczych i w organizacji, a także omówiono wiele istotnych...czytaj dalej
W książce, napisanej jasno i przejrzyście, autorzy przedstawiają zastosowanie reguł i narzędzi marketingu w turystyce. Zaznajamiają czytelnika z planowaniem marketingowym, zagadnieniami badań rynku, segmentacją...czytaj dalej
W książce pokazano relacje między instytucjami a polityką ekonomiczną, które mogą sprzyjać albo utrudniać procesy doganiania przez Polskę wysoko rozwiniętych krajów Unii Europejskiej. Autorzy uznają, że do...czytaj dalej
Burzliwe dzieje rozwoju krajów Europy Środkowo-Wschodniej w ciągu minionych dziesięcioleci zasługują na głębsze badania, bez ograniczania się do powtarzania obiegowych sądów. Błędów popełnionych...czytaj dalej
W książce przedstawiono przegląd metod statystycznych, a także ich zastosowania umożliwiające ocenę i kontrolę działalności współczesnego przedsiębiorstwa oraz podejmowanie racjonalnych decyzji. Szczególną...czytaj dalej
Evans w swojej książce zajmuje się rolą relacji międzyludzkich w przedsiębiorstwie, w tym: organizowaniem pracy ludzi, aby współdziałając ze sobą, efektywnie wykorzystywali posiadaną wiedzę, funkcjami pełnionymi...czytaj dalej
Negocjacje nie mogą polegać na szybkim ataku, który ma rozstrzygnąć, kto zwyciężył, a kto przegrał. To musi być rozłożony w czasie proces dochodzenia do rozwiązania akceptowalnego przez wszystkie strony. Dlatego...czytaj dalej