Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja, a klient to terytorium do zdobycia Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując "Wojujący marketing. Zwycięskie...czytaj dalej
Tajniki budowania marki i zarządzania nią * Kreowanie marki * Wykorzystanie marki do zdobycia lojalnych klientów * Pozycjonowanie marki na rynkuWe współczesnej gospodarce odpowiednio wykreowana i wypromowana...czytaj dalej
Wyczerpujące omówienie wszystkich najważniejszychaspektów planowania marketingowego * Poznaj zasady planowania marketingowego * Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe * Zaplanuj politykę promocji...czytaj dalej
Uwolnij się od przymusu i zarabiaj na tym, co naprawdę lubisz Rób to, co kochasz, zamiast tego, czego nie cierpisz. Pracuj, kiedy chcesz, jak chcesz, z kim chcesz i gdzie chcesz. Dowiedz się, jak prowadzić...czytaj dalej
"Sztuka wojny w biznesie" przenosi znakomitość strategii wojennej Sun Tzu na grunt współczesny, wspierając przedsiębiorców w dążeniu do sukcesów w biznesie. Sun Tzu żył w północno-wschodnich Chinach...czytaj dalej
Wiedzieć błyskawicznie! Seria Quick, czyli szybko podane wiadomości. Aspekty związane z zarządzaniem, rozwojem kompetencji osobistych i organizacji w pracy dostarczone w sposób przystępny i zrozumiały. Teraz...czytaj dalej
Narodziłeś się, by panować nad światem.Sięgnij po swoje odwieczne prawo do przywództwa * Zasady władzy znane od stuleci najbardziej wpływowym ludziom * Nowy model etyczny przywództwa w biznesie * Sekrety...czytaj dalej
Jak często dajesz się urabiać i mówisz TAK, gdy myślisz NIE? * Naucz się mówić NIE, ilekroć ktoś przekracza wyznaczoną przez Ciebie granicę * Utrzymuj dyscyplinę finansową w firmie, gdy wszyscy wyciągają...czytaj dalej