Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników
Paul Hague

Dobre badanie rynku to klucz do bezpiecznych decyzji w każdej firmieDlaczego badania marketingowe są ważne?Dokładne, rzetelne i aktualne informacje o rynku są potrzebne w każdej firmie. Bez nich trudno jest...czytaj dalej

Okładka - Jak rozwijać potencjał Twoich pracowników
Jak rozwijać potencjał Twoich pracowników
Patrick Forsyth

Nie ograniczaj się do wysyłania ludzi na szkolenia, bo nikt za Ciebie nie przygotuje ich do pracy... Zostań ich trenerem. * Skuteczne i nieskuteczne metody szkoleniowe: gry menedżerskie, koła aktywności...czytaj dalej

Okładka - Zorganizowany menedżer. Koniec z odkładaniem spraw na później
Zorganizowany menedżer. Koniec z odkładaniem spraw na później
Ken Blanchard, Steve Gottry

Ta książka zdopinguje Cię do energicznych działań...jeśli tylko nie odłożysz jej na później. * poczekam z tym, aż będę miał wolną chwilę, * teraz nie jest odpowiedni moment, * dzisiaj jestem za bardzo...czytaj dalej

Okładka - Sztuka zarządzania sprzedażą
Sztuka zarządzania sprzedażą
Robert A. Simpkins

Wróżbita, psycholog i analityk finansowy-- trzy wcielenia dyrektora sprzedażyKsiążka to kompendium wiedzy potrzebnej dyrektorowi działu sprzedaży w każdej firmie. Są tu opisane najważniejsze czynności wykonywane...czytaj dalej

Okładka - Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy
Harvard Business School Press

Jacy ludzie są najlepszymi liderami? Jak człowiek staje się przywódcą? Co dzieje się w organizacji, w której brakuje lidera? To zaledwie kilka spośród wielu pytań dotyczących przywództwa, rozważanych w tym...czytaj dalej

Okładka - Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować
Seth Godin

Najmocniejsze jest odbicie od dna Zrezygnuj z niewłaściwych przedsięwzięć Konsekwentnie realizuj te, które mają szansę powodzenia Miej odwagę, żeby zrobić jedno albo drugie Czym jest dołek? To każda wyboista...czytaj dalej

Okładka - Praca z Tobą mnie niszczy. Jak wyzwolić się z emocjonalnych pułapek w miejscu pracy
Praca z Tobą mnie niszczy. Jak wyzwolić się z emocjonalnych pułapek w miejscu pracy
Katherine Crowley, Kathi Elster

Nie potrzeba geniusza matematycznego, żeby stwierdzić, że większość życia pochłania nam praca. Właśnie ona wypełnia Ci dzień, a często także i noc. O ile same obowiązki zwykle nie są problemem, prawdziwe wyzwanie...czytaj dalej

Okładka - Jak rozpoznać kłamcę. Dlaczego ludzie nie mówią prawdy i jak ich na tym przyłapać
Jak rozpoznać kłamcę. Dlaczego ludzie nie mówią prawdy i jak ich na tym przyłapać
Gregory Hartley, Maryann Karinch

Nie pozwalaj się okłamywać Jak śledczy US Army łamią psychikę jeńców? Jak wydobywać z rozmówcy prawdę? Od głaskania ego do prowokacji i zastraszania Jak stany emocjonalne i bodźce zewnętrzne wpływają na...czytaj dalej

Zobacz także

Reklamy