Wróżbita, psycholog i analityk finansowy-- trzy wcielenia dyrektora sprzedażyKsiążka to kompendium wiedzy potrzebnej dyrektorowi działu sprzedaży w każdej firmie. Są tu opisane najważniejsze czynności wykonywane przez dyrektora sprzedaży -- od określania celów działu do wyznaczania następcy na własne stanowisko. W tej książce znajdziesz nowe narzędzia analizy operacyjnej i strategicznej, dostosowane do potrzeb działu sprzedaży firmy w zmiennym i niepewnym otoczeniu rynkowym.Dyrektor sprzedaży buduje pomost łączący wszystkich ludzi w firmie. Pracownicy całej organizacji są zależni od planu sprzedaży i uczestniczą w jego wykonaniu. Oprócz tego dyrektor sprzedaży jest szefem swojego działu: zarządza zespołem sprzedawców i odpowiada za przychody firmy. To trudna rola, wymagająca wysokich kwalifikacji i charakteru przywódcy. Jeśli właśnie ją objąłeś lub masz taki zamiar, przeczytaj tę książkę i dowiedz się: * jak synchronizować cele firmy z wartościami cenionymi przez klientów; * jak łączyć cele działu sprzedaży z celami innych działów w organizacji; * jak ustalać wymagania dla sprzedawców i pozyskiwać odpowiednich ludzi; * jak rozwijać umiejętności przywódcze; * jak korzystać z nowoczesnych narzędzi informatycznych, przydatnych w sprzedaży; * jak tworzyć plany rozwoju kariery dla sprzedawców; * jak poprawiać skuteczność prognoz sprzedaży; * jak mierzyć i oceniać wykonanie planu sprzedaży; * jak planować szkolenia sprzedawców.Zbuduj i rozwijaj dział sprzedaży od A do Z
Informacje dodatkowe o Sztuka zarządzania sprzedażą:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-246-0197-X
Liczba stron: 256
Sprawdzam ceny dla ciebie ...