Skorzystaj z wiedzy i doświadczeń najlepszychEfektywne relacje międzyludzkie wewnątrz firmy i kontakty z klientami stanowią jeden z kluczowych czynników sprawnego działania przedsiębiorstwa. Umiejętność zarządzania...czytaj dalej
Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu....czytaj dalej
Zmień znudzonych, obijających się po kątach stażystów w zespół młodych wilków Czego pokolenie Y oczekuje od pracodawców? Etyka internetowa: zanik wartości czy nowa lepsza droga? Programy motywacyjne przemawiające...czytaj dalej
To ja kłamałem, nadając książce taki tytuł. Marketerzy nie kłamią. Oni tylko opowiadają historie. To konsumenci są kłamcami. Codziennie wmawiamy sobie nowe kłamstwa: że woda butelkowa smakuje lepiej i warto...czytaj dalej
Co znaczy być przywódcą w fascynującym i ciągle zmieniającym się świecie?Autorzy artykułów opublikowanych w tej książce wyjawiają cechy i działania dobrego przywódcy, sięgając po inspirujące przykłady i wnioski...czytaj dalej
Handlowa jawa niczym wymarzony sen sprzedawcy Stosuj perswazję jednego zdania Poznaj siłę hipnotyzujących nagłówków Upajaj chęcią posiadania Twórz rzeczywistość sukcesu Obsesja posiadania Twojego produktu...czytaj dalej
Niech się nie boją! Mają działać z pasją! Model przywództwa "usługowego". O liderach służących światu i swoim ludziom Sygnały "pobudki". Oznaki wypalania się w roli lidera Dobra mina...czytaj dalej
Kluczowe zagadnienia z zakresu teorii i praktyki podejmowania skutecznych decyzji * Rozwijanie umiejętności właściwej analizy problemów * Pokonywanie barier interpersonalnych * Podejmowanie decyzji...czytaj dalej