Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę
Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę
Petra Begemann

Jak przetrwać w nowej firmie -- zestaw pierwszej pomocy, czyli 50 wskazówek, jak nie wpaść w panikę w nowej pracy Katalog profesjonalnych zachowań Sposoby odnajdowania się w nowym miejscu pracy Metody efektywnego...czytaj dalej

Okładka - Harvard Business Review. Zarządzanie marką
Harvard Business Review. Zarządzanie marką
Harvard Business School Press

Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu....czytaj dalej

Okładka - Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw
Harvard Business School Press

Skuteczne zarządzanie łańcuchem dostaw to tworzenie i usprawnianie mechanizmu współpracy z kooperantami. To wspólne usuwanie dysfunkcji, które mogą prowadzić do pogorszenia jakości produktów, braku wystarczającego...czytaj dalej

Okładka - Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych
Harvard Business School Press

Co znaczy być przywódcą w fascynującym i ciągle zmieniającym się świecie?Autorzy artykułów opublikowanych w tej książce wyjawiają cechy i działania dobrego przywódcy, sięgając po inspirujące przykłady i wnioski...czytaj dalej

Okładka - Młodzi w pracy. Jak zadbać o pracowników z pokolenia Y
Młodzi w pracy. Jak zadbać o pracowników z pokolenia Y
Eric Chester

Zmień znudzonych, obijających się po kątach stażystów w zespół młodych wilków Czego pokolenie Y oczekuje od pracodawców? Etyka internetowa: zanik wartości czy nowa lepsza droga? Programy motywacyjne przemawiające...czytaj dalej

Okładka - Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
Joe Vitale

Handlowa jawa niczym wymarzony sen sprzedawcy Stosuj perswazję jednego zdania Poznaj siłę hipnotyzujących nagłówków Upajaj chęcią posiadania Twórz rzeczywistość sukcesu Obsesja posiadania Twojego produktu...czytaj dalej

Okładka - Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa
Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa
Seth Godin

To ja kłamałem, nadając książce taki tytuł. Marketerzy nie kłamią. Oni tylko opowiadają historie. To konsumenci są kłamcami. Codziennie wmawiamy sobie nowe kłamstwa: że woda butelkowa smakuje lepiej i warto...czytaj dalej

Okładka - Przywództwo bez władzy
Przywództwo bez władzy
Richard E. Boyatzis, Annie McKee

Niech się nie boją! Mają działać z pasją! Model przywództwa "usługowego". O liderach służących światu i swoim ludziom Sygnały "pobudki". Oznaki wypalania się w roli lidera Dobra mina...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy