Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę
Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę
Petra Begemann

Jak przetrwać w nowej firmie -- zestaw pierwszej pomocy, czyli 50 wskazówek, jak nie wpaść w panikę w nowej pracy Katalog profesjonalnych zachowań Sposoby odnajdowania się w nowym miejscu pracy Metody efektywnego...czytaj dalej

Okładka - Harvard Business Review. Zarządzanie marką
Harvard Business Review. Zarządzanie marką
Harvard Business School Press

Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu....czytaj dalej

Okładka - Młodzi w pracy. Jak zadbać o pracowników z pokolenia Y
Młodzi w pracy. Jak zadbać o pracowników z pokolenia Y
Eric Chester

Zmień znudzonych, obijających się po kątach stażystów w zespół młodych wilków Czego pokolenie Y oczekuje od pracodawców? Etyka internetowa: zanik wartości czy nowa lepsza droga? Programy motywacyjne przemawiające...czytaj dalej

Okładka - Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa
Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa
Seth Godin

To ja kłamałem, nadając książce taki tytuł. Marketerzy nie kłamią. Oni tylko opowiadają historie. To konsumenci są kłamcami. Codziennie wmawiamy sobie nowe kłamstwa: że woda butelkowa smakuje lepiej i warto...czytaj dalej

Okładka - Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych
Harvard Business School Press

Co znaczy być przywódcą w fascynującym i ciągle zmieniającym się świecie?Autorzy artykułów opublikowanych w tej książce wyjawiają cechy i działania dobrego przywódcy, sięgając po inspirujące przykłady i wnioski...czytaj dalej

Okładka - Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
Joe Vitale

Handlowa jawa niczym wymarzony sen sprzedawcy Stosuj perswazję jednego zdania Poznaj siłę hipnotyzujących nagłówków Upajaj chęcią posiadania Twórz rzeczywistość sukcesu Obsesja posiadania Twojego produktu...czytaj dalej

Okładka - Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw
Harvard Business School Press

Skuteczne zarządzanie łańcuchem dostaw to tworzenie i usprawnianie mechanizmu współpracy z kooperantami. To wspólne usuwanie dysfunkcji, które mogą prowadzić do pogorszenia jakości produktów, braku wystarczającego...czytaj dalej

Okładka - Przywództwo bez władzy
Przywództwo bez władzy
Richard E. Boyatzis, Annie McKee

Niech się nie boją! Mają działać z pasją! Model przywództwa "usługowego". O liderach służących światu i swoim ludziom Sygnały "pobudki". Oznaki wypalania się w roli lidera Dobra mina...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy