Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
Harvard Business School Press

Skorzystaj z wiedzy i doświadczeń najlepszychEfektywne relacje międzyludzkie wewnątrz firmy i kontakty z klientami stanowią jeden z kluczowych czynników sprawnego działania przedsiębiorstwa. Umiejętność zarządzania...czytaj dalej

Okładka - Harvard Business Review. Zarządzanie marką
Harvard Business Review. Zarządzanie marką
Harvard Business School Press

Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu....czytaj dalej

Okładka - Młodzi w pracy. Jak zadbać o pracowników z pokolenia Y
Młodzi w pracy. Jak zadbać o pracowników z pokolenia Y
Eric Chester

Zmień znudzonych, obijających się po kątach stażystów w zespół młodych wilków Czego pokolenie Y oczekuje od pracodawców? Etyka internetowa: zanik wartości czy nowa lepsza droga? Programy motywacyjne przemawiające...czytaj dalej

Okładka - Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa
Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa
Seth Godin

To ja kłamałem, nadając książce taki tytuł. Marketerzy nie kłamią. Oni tylko opowiadają historie. To konsumenci są kłamcami. Codziennie wmawiamy sobie nowe kłamstwa: że woda butelkowa smakuje lepiej i warto...czytaj dalej

Okładka - Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych
Harvard Business School Press

Co znaczy być przywódcą w fascynującym i ciągle zmieniającym się świecie?Autorzy artykułów opublikowanych w tej książce wyjawiają cechy i działania dobrego przywódcy, sięgając po inspirujące przykłady i wnioski...czytaj dalej

Okładka - Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
Joe Vitale

Handlowa jawa niczym wymarzony sen sprzedawcy Stosuj perswazję jednego zdania Poznaj siłę hipnotyzujących nagłówków Upajaj chęcią posiadania Twórz rzeczywistość sukcesu Obsesja posiadania Twojego produktu...czytaj dalej

Okładka - Przywództwo bez władzy
Przywództwo bez władzy
Richard E. Boyatzis, Annie McKee

Niech się nie boją! Mają działać z pasją! Model przywództwa "usługowego". O liderach służących światu i swoim ludziom Sygnały "pobudki". Oznaki wypalania się w roli lidera Dobra mina...czytaj dalej

Okładka - Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji
Harvard Business School Press

Kluczowe zagadnienia z zakresu teorii i praktyki podejmowania skutecznych decyzji * Rozwijanie umiejętności właściwej analizy problemów * Pokonywanie barier interpersonalnych * Podejmowanie decyzji...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy