Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III
Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III
Jay Diamond, Ellen Diamond

Magia przestrzeni handlowej Czym ożywić mały sklep, restaurację i galerię handlową? Jak podświetlać produkty i budować urzekający klimat zakupów? Kolorowe strony i przegląd witryn internetowych o aranżacji...czytaj dalej

Okładka - Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm
Mark Brownley

Jak nie pogrążyć małego lub średniego przedsiębiorstwa? Dlaczego warto zastąpić działanie ad hoc planowaniem strategicznym? Po co tworzyć firmową społeczność połączoną wspólną kulturą organizacyjną? Dlaczego...czytaj dalej

Okładka - Rozwój inteligencji emocjonalnej. 7 kroków do wewnętrznej przemiany
Rozwój inteligencji emocjonalnej. 7 kroków do wewnętrznej przemiany
Patrick E. Merlevede, Denis Bridoux, Rudy Vandamme

Wczuj się w swoje życie Rozpoznawaj i kontroluj emocje własne oraz innych ludziUzyskaj swobodny dostęp do emocji, które Ci pasująZmotywuj sięZadawaj właściwe pytaniaNaucz się stosować programowanie neurolingwistyczneWykorzystuj...czytaj dalej

Okładka - SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji. eBook
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji. eBook
Andrzej Batko

Język perswazji, słowa zmieniające podświadomość i mowa pozwalającaopanować umysły innych teraz dostępne w Twoim komputerze od jednegokliknięcia.#8222;SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu imanipulacji#8221;...czytaj dalej

Okładka - Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon
Stephan Schiffman

Profesjonalne techniki telesprzedaży i telemarketingu * Sposoby wyszukiwania potencjalnych klientów * Scenariusze rozmów oraz reagowanie na sytuacje typowe i nieprzewidziane * Skuteczny proces sprzedaży...czytaj dalej

Okładka - Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces
Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces
Napoleon Hill

Najpotężniejszym dostępnym nam narzędziem jest nasz umysł Zwalcz swoje słabości Zaplanuj swój sukces Zdobądź fortunę Co sprawia, że niektórzy ludzie przez całe swoje życie idą naprzód, rozwijają się,...czytaj dalej

Okładka - Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wydanie VI
Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wydanie VI
Michael R. Solomon

Jak zarobić na ludzkiej percepcji? Zajrzyj za kulisy -- techniki manipulacji marketingowej. Dowiedz się, jak marketerzy kształtują własne "ja" konsumentów, kreują nowe potrzeby i obiecują cuda...czytaj dalej

Okładka - Odrodzenie Feniksa
Odrodzenie Feniksa
Nikodem Marszałek

"Powstań na nowo" i naucz się realizować swoje marzenia Z czym kojarzy Ci się Feniks? To stworzenie, które spala się pod koniec życia, by po chwili odrodzić się jako pełne energii pisklę. Ta przemiana...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy