Książka ta zostałą napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta...czytaj dalej
Jesteś gotów zarządzać samym sobą wtedy, gdy przyjmujesz odpowiedzialność za własny sukces Skończ z wymówkami Przejmij inicjatywę Bądź wsparciem dla swojego zespołu Pokaż szefowi, co potrafisz Koniec...czytaj dalej
Wdrażać u siebie cudze pomysły -- oto idea benchmarkingu.Dowiedz się, jak robią to najlepsi: Johnson Johnson, Xerox, Microsoft...Już niejedna firma przejęła jakiś pomysł i wykorzystała go lepiej niż wynalazca...czytaj dalej
Uwielbiany polityk, niezapomniany lider, ikona współczesnego przywództwa * Kształtowanie wizerunku przywódcy: jak stać się wzorem postępowania w każdej sytuacji * Budowanie zespołu lojalnych i kompetentnych...czytaj dalej
Zaplanuj działania marketingowe swojej firmy * Przeprowadź audyt marketingowy * Wyznacz cele marketingowe * Wprowadź firmę na nowe rynkiPlanowanie jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego...czytaj dalej
Najpierw zajrzyj w serca i dusze klientów a dopiero potem w ich portfeleBankomaty, Disneyland, internet -- te rewolucyjne, kasowe pomysły nie wzięły się stąd, że klienci ich oczekiwali. Ich twórcy po prostu...czytaj dalej
Wydobądź ze swoich pracowników wszystko, co najlepsze * Naucz się motywować ludzi i zespoły * Rozwijaj kompetencje pracowników * Jasno określaj cele i zadaniaNajwiększym atutem przedsiębiorstwa nie...czytaj dalej