Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji w praktyce. eBook
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji w praktyce. eBook
Andrzej Batko

Język perswazji, słowa zmieniające podświadomość i mowa pozwalającaopanować umysły innych teraz dostępne w Twoim komputerze od jednegokliknięcia.#8222;SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu imanipulacji#8221;...czytaj dalej

Okładka - Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk
Christopher E. Bogan, Michael J. English

Wdrażać u siebie cudze pomysły -- oto idea benchmarkingu.Dowiedz się, jak robią to najlepsi: Johnson Johnson, Xerox, Microsoft...Już niejedna firma przejęła jakiś pomysł i wykorzystała go lepiej niż wynalazca...czytaj dalej

Okładka - Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą
Ken Blanchard, Susan Fowler, Laurence Hawkins

Jesteś gotów zarządzać samym sobą wtedy, gdy przyjmujesz odpowiedzialność za własny sukces Skończ z wymówkami Przejmij inicjatywę Bądź wsparciem dla swojego zespołu Pokaż szefowi, co potrafisz Koniec...czytaj dalej

Okładka - Przywództwo według Johna F. Kennedy’ego
Przywództwo według Johna F. Kennedy’ego
John A. Barnes

Uwielbiany polityk, niezapomniany lider, ikona współczesnego przywództwa * Kształtowanie wizerunku przywódcy: jak stać się wzorem postępowania w każdej sytuacji * Budowanie zespołu lojalnych i kompetentnych...czytaj dalej

Okładka - Pisanie CV w praktyce
Pisanie CV w praktyce
Martin Yate

Napisz modelowe CV i zdobądź wymarzoną pracę...czytaj dalej

Okładka - Plan marketingowy w praktyce
Plan marketingowy w praktyce
John Westwood

Zaplanuj działania marketingowe swojej firmy * Przeprowadź audyt marketingowy * Wyznacz cele marketingowe * Wprowadź firmę na nowe rynkiPlanowanie jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego...czytaj dalej

Okładka - Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych
Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych
Harry Beckwith

Najpierw zajrzyj w serca i dusze klientów a dopiero potem w ich portfeleBankomaty, Disneyland, internet -- te rewolucyjne, kasowe pomysły nie wzięły się stąd, że klienci ich oczekiwali. Ich twórcy po prostu...czytaj dalej

Okładka - Więcej niż Sekret
Więcej niż Sekret
Brenda Barnaby

Możemy osiągnąć wszystko, co zrodzi się w naszej myśli i w co jesteśmy w stanie uwierzyć Napoleon Hill Będziesz mógł czynić prawdziwe cuda, kiedy zaczniesz używać magicznej mocy twojej podświadomości ...czytaj dalej

Zobacz także

Reklamy