Jak nie pogrążyć małego lub średniego przedsiębiorstwa? Dlaczego warto zastąpić działanie ad hoc planowaniem strategicznym? Po co tworzyć firmową społeczność połączoną wspólną kulturą organizacyjną? Dlaczego należy oceniać rynek na podstawie liczb, a nie intuicji? Czasami, gdy obserwujemy duże firmy, zdumiewa nas to, że udaje im się jakoś funkcjonować -- mimo przerostu biurokracji, gigantycznych pensji dyrektorów, kosmicznych budżetów reklamowych i ekstrawaganckich siedzib, których utrzymanie kosztuje miliony. A jednak to właśnie te firmy trwają na rynku od lat, wyznaczają trendy i mają kolosalne zyski! Jest to możliwe, ponieważ korporacje stosują podział pracy, realizują wymierne cele i konsekwentnie trzymają się obranego kursu. Tymczasem większości właścicieli małych firm brakuje wiedzy o tym, jak: utrzymywać strumień nowych produktów w różnych fazach rozwoju, doskonalić pracowników bez kosztownych szkoleń zewnętrznych, realizować zadania w formie projektów, przeprowadzać segmentację rynku zbytu, odważnie eksperymentować z nowymi produktami, oddzielać wzrost zysku od wzrostu sprzedaży, zdobywać rozgłos bez masowej reklamy.
Informacje dodatkowe o Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-246-0539-8
Liczba stron: 208
Sprawdzam ceny dla ciebie ...