Logo wydawnictwa - Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych

Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych


Książki wydawnictwa

Okładka - Osiągnij sukces jako niezależny konsultant
Osiągnij sukces jako niezależny konsultant
Foster Timothy R.V.

Każdy, kto postanowił zostać niezależnym konsultantem, musi nie tylko dobrze wykonywać swoją pracę, ale przede wszystkim dobrze sobie radzić ze zdobywaniem zleceń. O tym właśnie jest ta książka. Autor opisał...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka
Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka
Oleksyn Tadeusz

Bez precyzyjnego określenia kompetencji wymaganych na poszczególnych stanowiskach nie można opracować dobrych planów zatrudnienia, właściwie prowadzić rekrutacji i doboru kadr ani prawidłowo ustalać wysokości...czytaj dalej

Okładka - Marketing na rynku międzynarodowym
Marketing na rynku międzynarodowym
Grzegorczyk Wojciech

Współczesną gospodarkę charakteryzują ciągle nasilające się procesy internacjonalizacji i globalizacji. Uczestniczą w nich już nie tylko wielkie przedsiębiorstwa, ale także firmy średniej wielkości. W podręczniku...czytaj dalej

Okładka - Jak założyć firmę w Unii Europejskiej
Jak założyć firmę w Unii Europejskiej
Wach Krzysztof

W książce opisano: podstawy prawne funkcjonowania przedsiębiorstw w Unii Europejskiej, kryteria wyboru organizacyjno-prawnej formy działania na rynku docelowym, nowe formy organizacyjno-prawne w ustawodawstwie...czytaj dalej

Okładka - Podstawy ekonometrii i teorii prognozowania
Podstawy ekonometrii i teorii prognozowania
Witkowska Dorota

Podręcznik zawiera szczegółowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu klasycznej ekonometrii, takich jak:- modelowanie zjawisk gospodarczych (pomiar zjawisk gospodarczych oraz specyfikacja i metody doboru...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach
Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach
Martin William B.

W książce przedstawiono metody kształtowania i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klientów w przedsiębiorstwach hotelarskich i gastronomicznych. Autor omawia sposoby doskonalenia poszczególnych elementów...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie personelem w małej firmie
Zarządzanie personelem w małej firmie
Sidor - Rządkowska Małgorzata

Podkreśla się powszechnie, że jedną z barier ograniczających rozwój małych firm są trudności związane z kierowaniem ludźmi. Każde tego typu przedsiębiorstwo ma wprawdzie własną specyfikę i nie istnieje jeden...czytaj dalej

Okładka - Marketing wystawienniczy
Marketing wystawienniczy
Siskind Barry

Targi krajowe i zagraniczne oraz konferencje to znakomita okazja do nawiązania bezpośredniego kontaktu z klientami. Aby jednak móc ją wykorzystać, trzeba precyzyjnie określić cele, stworzyć dobry projekt wystawienniczy...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy