Poznaj zasady PR, zaprojektuj odpowiednią witrynę WWW i internetowe biuro prasoweStwórz i wypromuj witrynę swojej firmy i monitoruj jej aktywnośćWykorzystaj grupy dyskusyjne, newslettery i komunikatoryRozwój internetu dokonał przełomu w komunikacji społecznej. Ci, którzy potrafią odpowiednio wykorzystać jego możliwości, szybko zyskują przewagę na tymi, którzy nie dostrzegają jego potencjału. Dzięki swojej dostępności i rozpowszechnieniu internet stał się głównym narzędziem przesyłu informacji. W świecie biznesu dobra komunikacja zawsze odgrywała ważną rolę, jednak wraz z nastaniem ery Internetu -- stała się kluczową przesłanką sukcesu."Public relations w internecie" to książka dla wszystkich tych, którzy zauważyli, że codzienne surfowanie po internecie stało się całkowicie naturalnym i chcą wykorzystać ten fakt do stworzenia wizerunku nowoczesnej firmy. Przedstawia na rzeczywistych przykładach zasady publikowania zarówno na stronach WWW, jak i na grupach dyskusyjnych czy w internetowych biurach prasowych informacji o firmie i jej działaniach.Strategie PR w internecieWitryny WWW i internetowe biura prasowePozycjonowanie witryny w wyszukiwarkachMonitorowanie sieci i wyszukiwanie informacjiGrupy dyskusyjneNetykieta -- internetowy savoir-vivre.Aby swobodnie poruszać się w sieci i osiągać zamierzone cele, musisz poznać jej specyfikę. Po lekturze tej książki internet nie będzie miał przed Tobą tajemnic.Jesli Twoja firma jest niewidoczna w internecie to jakby nie było jej wcale!
Informacje dodatkowe o Public Relations w Internecie:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-7361-673-X
Liczba stron: 180
Sprawdzam ceny dla ciebie ...