Każdy produkt, jaki sprzedajesz, jest częścią Ciebie Instynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych? Jak podnieść wartość produktu o pozytywne emocje? Jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami? Sympatia. Zaufanie. Nastawienie emocjonalne. Oto klucze do umysłu każdego klienta. Przypomnij sobie, ile razy kupiłeś coś -- ciastko, samochód czy kosztowną usługę specjalistyczną dla firmy -- tylko dlatego, że polubiłeś osobę sprzedającą lub jej organizację. Ile razy podjąłeś nieracjonalną decyzję, lecz byłeś z niej zadowolony, ponieważ sprzedający zadbał o Ciebie jak należy i był z Tobą szczery? Czy dostrzegasz już, dlaczego umacnianie więzi z klientami jest dobrą inwestycją? Tak w biznesie jak w życiu, dobry związek zaczyna się do komunikacji i kończy się, gdy jej brakuje. Przeczytaj tę książkę i przekonaj się, że każdy produkt jest usługą sprzedawaną ludziom przez ludzi. Nie oferuj samochodów, ale satysfakcję z dynamicznej i wygodnej jazdy. Zamiast lodówek sprzedawaj miły chłód i uczucie świeżości. Dowiedz się, jak: myśleć za klienta i wyprzedzać jego potrzeby, nagradzać lojalnych klientów, sprawić, by lojalni klienci stali się Twoimi sprzedawcami, nie zasypywać klientów śmieciowymi informacjami, dawać klientom pewność i tworzyć standardy branżowe, stworzyć spójny wizerunek firmy: niech klient, widząc Cię, słyszy Twój głos,
Informacje dodatkowe o 10 zasad budowania trwałych relacji z klientem:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-246-0002-7
Liczba stron: 208
Sprawdzam ceny dla ciebie ...