Nowatorska teoria i praktyka BIZNESUprosto z najbardziej prestiżowych kursów MBAW ciągu ostatnich lat oblicze gospodarki bardzo się zmieniło. Na rynkach finansowych porzucono tradycyjne metody wyceny przedsiębiorstw, a firmy zmieniły model działalności, nastawiając się na maksymalizację zysków w krótkim czasie. Efekty tych zmian to bankructwa i upadki podmiotów gospodarczych, które wydawały się potęgami. Pozostały firmy, które zaspokajały potrzeby rynku. Tworzenie strategii w takich firmach zaczyna się od zdefiniowania tych potrzeb. Zbudowanie stabilnej firmy i utrzymywanie jej na rynku wymaga innowacyjności. Bez opanowania podstaw wiedzy o biznesie jest to wręcz niemożliwe.MBA. Kompendium to książka przedstawiająca wszystkie zagadnienia związane z zarządzaniem firmą działającą na trudnym, współczesnym rynku. Autorzy -- wykładowcy Darden School działającej przy University of Virginia, jednej z najbardziej prestiżowych uczelni kształcących menedżerów -- opisują teorię i praktykę nowoczesnego biznesu. Omawiają wszystkie tematy wykładane na pierwszym roku typowego kursu MBA: marketing, ekonomię, etykę biznesu, przywództwo, strategię i zarządzanie zasobami ludzkimi i skupiają się na wyzwaniach, przed jakimi staje menedżer nowoczesnej firmy. Rola przedsiębiorstwa we współczesnej gospodarce Etyka nowoczesnego biznesu Mikroekonomia i makroekonomia Zarządzanie relacjami z klientami Definiowanie strategii przedsiębiorstwa Zasady rachunkowości w firmie Sposoby interpretacji sprawozdań finansowych Zarządzanie finansami Zawieranie aliansów strategicznych Działalność na rynkach międzynarodowychMBA. Kompendium to lektura obowiązkowa dla każdego menedżera.
Informacje dodatkowe o MBA. Kompendium:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-7361-827-9
Liczba stron: 368
Sprawdzam ceny dla ciebie ...