Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług

Ocena: 0 (0 głosów)
Tajemnice skutecznego marketingu we współczesnym świecie * Sztuka przeprowadzania ankiet * Kreowanie nazwy i marki * Podtrzymywanie relacji z klientemNowoczesny marketing to nie tylko sprzedaż towarów, ale również usług. Sam produkt, nawet najlepszej jakości, nie jest już atrakcją. O jego sile i atrakcyjności stanowią oferowane wraz z nim usługi. Kupując nowy samochód, oczekujemy kompetentnej obsługi podczas przeglądów gwarancyjnych; decydując się na korzystanie z karty kredytowej, liczymy na pomoc doradcy bankowego -- to tylko dwa przykłady usług powiązanych z produktami i zdecydowanie podnoszących ich wartość w oczach potencjalnych klientów. Sztuka nowoczesnego marketingu jest w dużej mierze związana z umiejętnością odpowiedniej prezentacji i sprzedania usługi, a nie tylko towaru."Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług" to książka opisująca marketing usług. Autor udowadnia, jak wielkim błędem jest stosowanie modelu marketingu produktowego w firmach usługowych lub wiążących produkt z usługą. Czytając tę książkę, dowiesz się, dlaczego nie powinno się stosować typowych ankiet i rabatów oraz jak emocje klientów wpływają na ich postrzeganie oferty Twojej firmy. Nauczysz się planować działania marketingowe, wdrażać je i czerpać z nich korzyści. Przekonasz się, że nowoczesny marketing to nie tylko sposób działania -- to także, a może przede wszystkim, sposób myślenia. * Obalanie stereotypów dotyczących marketingu usług * Właściwe przeprowadzanie ankiet * Wypracowanie nowej polityki marketingowej przedsiębiorstwa * Eliminowanie błędów popełnianych przy planowaniu działań marketingowych * Poznanie sposobu myślenia klientów * Opracowanie odpowiedniej polityki cenowej * Wybór właściwej nazwy i marki * Utrzymywanie grupy lojalnych klientówOdkryj nowe, rewolucyjne sposoby na rozwinięcie swojej firmy.

Informacje dodatkowe o Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0019-1
Liczba stron: 288

więcej

Kup książkę Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług - opinie o książce

Inne książki autora
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu
Harry Beckwith0
Okładka ksiązki - Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

Naucz się spełniać oczekiwania klienta * Zaplanuj odpowiednią politykę cenową * Wypromuj silną markę * Stwórz rozpoznawalny wizerunek * Utrzymuj...

Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych
Harry Beckwith0
Okładka ksiązki - Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych

Najpierw zajrzyj w serca i dusze klientów a dopiero potem w ich portfeleBankomaty, Disneyland, internet -- te rewolucyjne, kasowe pomysły nie wzięły się...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy