Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego

Ocena: 0 (0 głosów)
Przekuj strategię w rzeczywistość Poznaj nowe sposoby osiągania sukcesu rynkowego Zdobądź wiedzę o rynku, analizując prawdziwe przykłady Wprowadź plan marketingowy w życie: wyjdź poza wiedzę podręcznikową Co dla Ciebie znaczy marketing? Produkowanie drogich reklam, zachwalanie nudnych produktów, a może przekonywanie ludzi do czegoś, czego nie potrzebują? Taki marketing uprawia dziś zbyt wiele firm. Chcesz wiedzieć, co to jest prawdziwy marketing? Zapomnij o akademickich definicjach i utartych ścieżkach. Naucz się przekształcać plany marketingowe w rzeczywistość rynkową. Opanuj kluczowe umiejętności marketingu. Dzięki tej książce dowiesz się, na czym polega różnica między dobrym i złym marketingiem. Niemal każdy wniosek autora jest poparty prawdziwym, solidnie opisanym przykładem. Peter Cheverton, doświadczony trener marketingu i autor cenionych publikacji, w nietuzinkowy sposób przedstawia tradycyjną wiedzę o marketingu i zaskakuje nowymi pomysłami na rynkowy sukces. Wykorzystaj tę książkę do opanowania podstaw marketingu i ugruntowania wiedzy lub użyj jej jako materiału szkoleniowego. Przeczytaj ją i dowiedz się, jak: przeprowadzić audyt rynku, przygotować dobry i zwięzły plan marketingowy, stworzyć unikatową ofertę, którą docenią klienci, przygotować całą firmę do wykonania planu marketingowego, spójnie i konsekwentnie używać czterech "P" marketingu, zarządzać marką, zarządzać kluczowymi klientami (KAM), zarządzać relacjami z klientami (CRM).

Informacje dodatkowe o Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0083-3
Liczba stron: 496

więcej

Kup książkę Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego - opinie o książce

Inne książki autora
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki
Peter Cheverton0
Okładka ksiązki - Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki

Tajniki budowania marki i zarządzania nią * Kreowanie marki * Wykorzystanie marki do zdobycia lojalnych klientów * Pozycjonowanie marki na rynkuWe...

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów
Peter Cheverton0
Okładka ksiązki - Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów

Co daje zarządzanie kluczowymi klientami?Będąc blisko klienta, możesz przewidzieć jego potrzeby, zanim jeszcze się skrystalizują. Wiedząc o jego planach...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy