Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego

Ocena: 0 (0 głosów)
Przekuj strategię w rzeczywistość Poznaj nowe sposoby osiągania sukcesu rynkowego Zdobądź wiedzę o rynku, analizując prawdziwe przykłady Wprowadź plan marketingowy w życie: wyjdź poza wiedzę podręcznikową Co dla Ciebie znaczy marketing? Produkowanie drogich reklam, zachwalanie nudnych produktów, a może przekonywanie ludzi do czegoś, czego nie potrzebują? Taki marketing uprawia dziś zbyt wiele firm. Chcesz wiedzieć, co to jest prawdziwy marketing? Zapomnij o akademickich definicjach i utartych ścieżkach. Naucz się przekształcać plany marketingowe w rzeczywistość rynkową. Opanuj kluczowe umiejętności marketingu. Dzięki tej książce dowiesz się, na czym polega różnica między dobrym i złym marketingiem. Niemal każdy wniosek autora jest poparty prawdziwym, solidnie opisanym przykładem. Peter Cheverton, doświadczony trener marketingu i autor cenionych publikacji, w nietuzinkowy sposób przedstawia tradycyjną wiedzę o marketingu i zaskakuje nowymi pomysłami na rynkowy sukces. Wykorzystaj tę książkę do opanowania podstaw marketingu i ugruntowania wiedzy lub użyj jej jako materiału szkoleniowego. Przeczytaj ją i dowiedz się, jak: przeprowadzić audyt rynku, przygotować dobry i zwięzły plan marketingowy, stworzyć unikatową ofertę, którą docenią klienci, przygotować całą firmę do wykonania planu marketingowego, spójnie i konsekwentnie używać czterech "P" marketingu, zarządzać marką, zarządzać kluczowymi klientami (KAM), zarządzać relacjami z klientami (CRM).

Informacje dodatkowe o Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0083-3
Liczba stron: 496

więcej

Kup książkę Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego - opinie o książce

Inne książki autora
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów
Peter Cheverton0
Okładka ksiązki - Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów

Co daje zarządzanie kluczowymi klientami?Będąc blisko klienta, możesz przewidzieć jego potrzeby, zanim jeszcze się skrystalizują. Wiedząc o jego planach...

Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki
Peter Cheverton0
Okładka ksiązki - Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki

Tajniki budowania marki i zarządzania nią * Kreowanie marki * Wykorzystanie marki do zdobycia lojalnych klientów * Pozycjonowanie marki na rynkuWe...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Suplementy siostry Flory
Stanisław Syc
Suplementy siostry Flory
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Szczerbata śmierć
Arkady Saulski
Szczerbata śmierć
Bez litości
Michał Larek
Bez litości
Z okruchów nadziei
Anna Siedlecka
Z okruchów nadziei
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy